عصر بازار

بیمه معلم شمشیربازان ایرانی را به سوی المپیک ۲۰۱۶ بدرقه کرد

معرفی شدگان از سوی بیمه معلم به صورت رایگان شمشیربازی آموزش می بینند

عصر اعتبار- دو شمشیرباز ایرانی به همراه مربی خود با بدرقه بیمه معلم عازم المپیک Rio ۲۰۱۶ شدند.

بیمه معلم شمشیربازان ایرانی را به سوی المپیک ۲۰۱۶ بدرقه کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مجتبی عابدینی و علی پاکدامن، دو شمشیربازی ایرانی هستند که توانسته اند با مربی گری پیمان فخری، دو سهمیه ارزشمند را در مسابقات المپیک 2016 از آن خود کنند.
    شرکت بیمه معلم امروز و پیش از اعزام آنها به مسابقات، میزبانشان بود. در این مراسم که با حضور جمعی از هیئت مدیره و معاونین شرکت بیمه معلم برگزار شد، مربی تیم شمشیربازی ایران با ابزار خوشحالی از کسب این سهمیه، اظهار امیدواری کرد شمشمیربازان ایرانی با بهترین نتایج به کشور بازگردند.

    معرفی شدگان از سوی بیمه معلم را رایگان آموزش می دهیم

    پیمان فخری با بیان این که در این مسابقات 32 شمشیرباز حضور دارند، گفت: فقط 7 کشور توانسته اند در این مسابقات دو سهمیه ای شوند که یکی از آنها جمهوری اسلامی ایران است.
    وی ادامه داد: شرایط شمشیربازان ایرانی بسیار خوب است، به طوری که مجتبی عابدینی رتبه 10 و علی پاکدامن رتبه 16 دنیا را در اختیار دارد.
    فخری همچنین با تشکر از شرکت بیمه معلم که حمایت های گسترده ای از شمشیربازان  در یک سال اخیر داشته است، گفت: مطمئنا بخشی از پیروزی های شمشیربازان ایرانی، به دلیل این همراهی هاست و ما امیدواریم پاسخ خوبی به این حمایت ها بدهیم.
    مربی شمشیربازان ایرانی در پایان اعلام کرد که فدراسیون شمشیربازی از امروز آمادگی دارد اعضای معرفی شده از سوی بیمه معلم را به صورت رایگان آموزش بدهد.

    با آمادگی کامل به المپیک می رویم
    از رقبا چیزی کم نداریم

    علی پاکدامن، شمشیرباز ایرانی نیز با بیان این که تحت شرایط بسیار خوب به المپیک اعزام می شود، گفت: تمرین ها خوبی داشته ایم و اگر چه رقبا هم آماده اند، ولی ما با هدف دست یابی به بهترین رتبه و برای مدال آوردن به این مسابقات می رویم.
    مجتبی عابدینی، دیگر شمشیرباز ایرانی هم با بیان این که آمادگی صددرصد برای حضور در مسابقات دارد، گفت: 32 نفر شمشیرباز حاضر در مسابقات برای کسب فقط 3 مدال مسابقه می دهند، بنابراین پیروزی در این مسابقات کار سختی است، ولی ما از رقبا چیزی کم نداریم.

    بیمه معلم، شمشیربازان را بدرقه کرد

    در ادامه این مراسم، جمعی از اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت بیمه معلم با آرزوی توفیق برای شمشیربازان ایرانی در مسابقات المپیک، اظهار امیدواری کردند که ره آورد این سفر رقابتی برای تک تک وزرشکاران ایران زمین مدال طلایی باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو