عصر بازار

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور:

۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در کشور پرداخت شد

عصر اعتبار- معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور از پرداخت ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط بسیج در کشور خبر داد.

۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در کشور پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سعید فرجیان زاده بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به عنوان شعار سال با تأکید به تکیه بر توان مردمی طرح شده است.

    وی افزود: همچنان که امام راحل با تکیه بر مردم توانست در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پیروزی را در کشور رقم زند، امروز نیز در مقابل هجمه‌های دشمنان راه گریزی جز تکیه بر توان مردمی نداریم.

    معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور متذکر شد: مردم همواره مشکلات را در مسیر انقلاب اسلامی حل‌وفصل می‌کنند و هر کجا حضور داشته‌اند موفقیت نظام تضمین شده است.

    به گفته فرجیان زاده به منظور تکیه بر توان و ظرفیت مردمی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری طرح شده و این سیاست‌ها نه تنها از سوی اقتصاددانان کشور پذیرفته شده است بلکه به عنوان راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی تأکید می‌شود.

    وی اهتمام دولت را تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: هر چند ورود به اقتصاد مقاومتی وظیفه ذاتی بسیج نیست اما از چهار سال قبل در این خصوص فعالیت داشته و با تسهیلاتی که پرداخت شده برای 500 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

    معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور از جمله برنامه‌های سال جاری بسیج را توجه به صنایع تبدیلی خرد و متوسط دانست و افزود: صنایع تبدیلی خرد می‌توانند ارزش‌افزوده ایجاد کنند.

    فرجیان زاده با تأکید به ضرورت پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط تمامی اقشار مردمی متذکر شد: لازم است در پرداخت تسهیلات تا حد امکان ضمانت‌ها آسان‌تر شود تا مردم در پی دریافت اشتغال‌زایی کنند.

    وی تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و تأکید کرد: استان اردبیل در این خصوص اقدامات مطلوبی دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی