عصر بازار

پورابراهیمی مطرح کرد

لزوم افزایش نرخ بازده دارایی های وقفی در اقتصاد کشور

عصر اعتبار- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید نرخ بازده دارایی های وقفی در اقتصاد کشور افزایش یابد.

لزوم افزایش نرخ بازده دارایی های وقفی در اقتصاد کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در دیدار با تولیت و مدیران آستان قدس رضوی ضمن تبریک به مناسسبت فرا رسیدن دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله طبسی  وهمچنین  تبریک انتصاب حجت السلام رئیسی به سمت ریاست تولیت آستان قدس بیان کرد: افتخار کمیسیون اقتصادی این است که اولین نشست کمیسیون اقتصادی را درکنار مضجع مطهرهشتمین پیشوای شعیان برگزار نموده است.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به افزایش نرخ بازده دارایی های  وقفی در اقتصاد کشور بیان کرد: اقتصاد وقفی می تواند کمک خوبی درراستای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی که از فرامین رهبر معظم انقلاب است،  باشد.

    نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث شفافیت مالی در اقتصاد کشور افزود: ارائه گزارش های مالی و شفافیت اطلاعات از سوی همه نهاد های نظامی و انتظامی کشور، خیریه ها، نهاد ها و سازمان های وقفی، کلیه صندوق های بازنشستگی کشور و نهاد های انقلابی می تواند کمک خوبی به اقتصاد کشور باشد.

    پورابراهیمی با اعلام آمادگی در خصوص وصول  مطالبات آستان قدس از دولت افزود: امیدواریم با وصول مطالبات استان قدس از دولت در لایحه بودجه سنواتی خدمات ویژه ای در حوزه ماموریت ها، آستان قدس ارائه کند.

    درادامه این دیدار، حجت السلام رئیسی رئیس تولیت آستان قدس رضوی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و اعضاء  کمیسیون اقتصادی مجلس در برگزاری این نشست با اعضاء و مدیران تولیت تاکید کرد: شفافیت اطلاعات که مورد تاکید کمیسیون اقتصادی است می تواند در اقتصاد کشور تاثیر گذار باشد و این یک امر مهم در اقتصاد کشور است.

    وی با تاکید اولویت اقتصادی در شرایط کنونی کشور، پیگیری مشکلات مربوط به اشتغال جوانان را از مهمترین موضوعات کشور دانست و بیان کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس باید نقش مهمی را در زمان کنونی ایفا نماید.

    حجت السلام رئیسی در پایان با ابراز خشنودی از تشکیل این جلسه از اقدامات و بیان شفاف و واضح رئیس واعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص موضوعات مختلف کشور تجلیل نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی