عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز خبرنگار

عصر اعتبار- فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را با یادی از شهدای اهل قلم ، به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز خبرنگار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»

    ن والقلم و مایسطرون
    فرا رسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار را با یادی از شهدای اهل قلم ، به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
    خبرنگاران به عنوان وجدان بیدار و دیدگان جامعه در عصر حاضر و در دنیای پیچیده امروز که در سیطره فناوری های ارتباطی قرار گرفته است ، نقش بسیار مهمی در انعکاس حقایق ، آگاهی دادن افکار عمومی و ارتقاء سطح دانش و معلومات مردم داشته و با دیده بانی و شفاف سازی هایی که انجام می دهند به افزایش اعتماد و پویایی و نشاط در جامعه کمک شایانی می کنند .
    خبرنگاران به عنوان حلقه اتصال رسانه با مخاطبان از جایگاه و شان بالایی برخوردارند و با توجه به تلاش و کوششی که با شور و اشتیاق فراوان در کار خطیرشان انجام می دهند ، شایسته تکریم هستند و همواره باید قدردان آنها باشیم .
    این روز بهانه ای است تا یادآور شویم بیادشان هستیم و بگوییم قدر تلاش ها و زحمات بی شائبه ای که متحمل می شوند را می دانیم و از خداوند متعال برای همه این عزیزان سلامتی و سربلندی مسالت داریم .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی