عصر بازار

با آرزوی افتخارآفرینی برای دلاوران ایران؛

بانک پاسارگاد تیم ملی کشتی ایران را برای اعزام به مسابقات المپیک بدرقه کرد

عصر اعتبار: بانک‌پاسارگاد به عنوان تنها حامی کشتی کشور، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران را برای اعزام به مسابقات المپیک ۲۰۱۶ بدرقه کرد.

بانک پاسارگاد تیم ملی کشتی ایران را برای اعزام به مسابقات المپیک بدرقه کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در مراسمی که در روز 17 مرداد 1395 با حضور رییس فدراسیون کشتی، کشتی‌گیران تیم ملی آزاد و فرنگی، اعضای کادر فنی، مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، اعضای هیأت‌مدیره و مدیران این بانک و همچنین اصحاب رسانه، در محل خانه کشتی برگزار شد، تیم ملی با دعای خیر و آرزوی کسب افتخارات ارزشمند، به مسابقات المپیک اعزام شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم دکتر رسول خادم ضمن قدردانی از توجه و همراهی بانک‌پاسارگاد به عنوان تنها حامی ورزش کشتی کشور، گفت: امیدوارم کشتی‌گیران بتوانند با کسب نتایج درخشان دل مردم ایران را شاد کنند. از بانک‌پاسارگاد به عنوان حامی مالی کاروان کشتی ایران تشکر می‌کنم. این بانک همواره پشتیبان تیم ملی کشتی کشور بوده‌است.
همچنین در بخشی دیگر از مراسم، دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، ضمن آرزوی موفقیت برای قهرمانان تیم ملی کشتی گفت: کشتی ایران ریشه در تاریخ چند هزار ساله این مرز و بوم و مرام پهلوانی دارد. زمانی‌که سیر تحول ورزش کشور را مرور می‌کنیم متوجه می‌شویم، امروز وضعیت کشتی کم نظیر است.
وی خطاب به کشتی‌گیران اعزامی به ریو گفت: شما یک فرصت بزرگ تاریخی پیش‌رو دارید تا این موفقیت را به ملت ایران تقدیم کنید و ایرانیان نیز این فرصت را دارند که در المپیک، در یکی از فنی‌ترین و اخلاقی‌ترین رشته‌ها قهرمان شوند. این یکی از آرزوهای ماست و قطعاً شما این توفیق را خواهید داشت. تنها توکلتان به خدا باشد.
در این مراسم همچنین تعدادی از کشتی‌گیران تیم ملی به نمایندگی از سایرین، از توجه و حمایت دلسوزانه بانک پاسارگاد تشکر کردند. در این راستا علی بیات سرپرست تیم کشتی آزاد، در جملاتی خطاب به دکتر قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد گفت: از اینکه دست نوازش بر سر کشتی‌گیران می‌کشید، سپاسگزارم. بی‌شک این کشتی‌گیران با انگیزه بهتری در این مسابقات حاضر خواهند شد. بچه‌های ما قدرشناس هستند و زحمات شما را هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.
سپس دکتر قاسمی از کشتی‌گیران و اعضای کادر فنی کشتی آزاد و فرنگی خواست دست در دست هم با ندای یا زهرا(س) عزم خود را برای کسب بهترین نتیجه در المپیک نشان دهند.
در ادامه اعضای تیم‌ ملی کشتی با اهدای یک جلد کتاب "افتخار در افتخار" که برای اولین بار در خانه کشتی رونمایی شد و همچنین لوح تقدیر و دوبنده‌ای با امضای تمام المپیکی‌ها از دکتر قاسمی و مسئولان بانک پاسارگاد تجلیل کردند.
گفتنی است بانک‌پاسارگاد به عنوان تنها حامی کشتی کشور، با واریز مبلغ 200 میلیون ریال برای هر یک از قهرمانان و اعضای کادر فنی و همچنین مبلغ 100 میلیون ریال برای سایر عوامل تیم اعزامی، در صورت مدال‌آوری در مسابقات المپیک جوایز زیر را برای تیم ملی در نظر گرفته‌است:

    برای هر کشتی‌گیر آورنده مدال طلا، به نیت چهارده معصوم، تعداد 140 عدد سکه بهار آزادی
    برای هر کشتی‌گیر آورنده مدال نقره، به نیت چهارده معصوم، تعداد 140 عدد نیم سکه بهار آزادی 
    برای هر کشتی‌گیر آورنده مدال برنز، به نیت چهارده معصوم، تعداد 140 عدد ربع سکه بهار آزادی
    به ازای برترین مدال دریافت شده از سوی قهرمان تیم‌ملی، در هر رشته، به سرمربی معادل تعداد سکه دریافتی کشتی‌گیر اعطاء خواهد شد.
    به ازای برترین مدال دریافت شده از سوی قهرمان تیم ملی، در هر رشته، به مربی مربوطه معادل نصف سکه دریافتی کشتی‌گیر اعطاء خواهد شد.
    جهت سایر عوامل مدیریتی و همراهان تیم اعم از سرپرست، پزشک، ماساژور و ... نیز جوایز متعددی درنظر گرفته شده‌است.


"متن لوح تقدیر اهدایی به مدیرعامل بانک‌پاسارگاد"

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو