عصر بازار

پیام علی‌اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرارسیدن ٢١ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک

عصر اعتبار- علی‌اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرارسیدن ٢١ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک، پیامی به فعالان این بخش مهم اقتصادی و صنعتی کشور صادر کرد .

پیام علی‌اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرارسیدن ٢١ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در متن پیام افخمی آمده است:
    تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش سطح اشتغال در کشورمان نیازمند استفاده از روش‏ها و تجربه‏هایی است که توانست موفقیت خود را در کشورهای مختلف به اثبات برساند و الگویی مناسب باشد که بتواند در مناطق مختلف کشورمان بسط و گسترش پیدا کند.
    بهره‌گیری از صنایع کوچک و متوسط روشی است که از این ویژگی برخوردار است و میتواند تکیه گاه مطمئنی باشد برای دستیابی به این اهداف ، صنایعی که از مزیت‌هایی نظیر انعطاف‌پذیری بالا، اشتغال‌زایی، توسعه صنعتی منطقه‌ای مبنی بر شرایط اقلیمی برخوردارند.
    تقویت این بنگاه‌ها در کشور ما نیازمند تسهیل دسترسی آنها به تسهیلات بانکی و استفاده از خدمات مشاوره‌ای کارشناسان ورزیدة بانک‌ها و بویژه بانک تخصصی صنعت و معدن است و از این رو معاونت بانکی صنایع کوچک و متوسط در سال گذشته در این بانک راه‌اندازی شد تا بتواند به شیوه‌ای متمرکز و متمایز خدمات و تسهیلات لازم را دراختیار این صنایع قرار دهد.
    ضمن گرامیداشت این مناسبت امیدوارم با تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه صنایع تولیدی در بخش های مختلف کشورمان ، متناسب با قابلیت های هر منطقه شاهد افزایش سطح اشتغال ، فعال شدن فضای کسب و کار و توسعه صنعتی میهن اسلامی باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی