عصر بازار

سرپرست بانک دی:

پشتیبانی از صنایع خرد و متوسط در اولویت شعب بانک دی قرار گیرد

عصر اعتبار: سرپرست بانک دی با بیان اینکه روسای شعب باید توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی را در اولویت قرار دهند بر پرداخت فعالانه تسهیلات به ویژه در حوزه پشتیبانی از صنایع خرد و متوسط تاکید کرد.

پشتیبانی از صنایع خرد و متوسط در اولویت شعب بانک دی قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علی‌رضا عاطفی‌فر در دیدار با روسای شعب استان تهران ضمن بررسی عملکرد شعب در چهار ماه گذشته اظهار کرد: روسای شعب باید با جدیت مشکلات مردم را پیگیری کنند، اکنون شعب مجوز پرداخت وام‌های خرد را دارند، این وام‌ها مشکل بسیاری از مردم را حل می‌کنند، مشتریان ما به این وام‌ها نیاز دارند و باید در پرداخت آنها تسریع شود.

سرپرست بانک دی یکی از وظایف اصلی روسای شعب را بازاریابی دانست و با بیان اینکه رییس شعبه نباید منتظر مشتری باشد تاکید کرد که رسالت و محوریت کار وی بازاریابی و انتخاب مشتری است.

عاطفی‌فر "خدمت به مردم" را در اولویت فعالیت‌های بانک دی دانست و با اشاره به تدوام فعالیت نیروهای بازنشسته در بانک خاطرنشان کرد: ما در بانک دی مفتخر به همکاری با عزیزانی هستیم که سالیان طولانی تجربه بانکداری دارند و امیدواریم بتوانیم از تجربیات آنها به نحو مطلوبی بهره ببریم.

وی در ادامه با توصیه به روسای شعب به رعایت کامل قوانین و مقررات و با بیان اینکه بانک دی در زمینه سود ترجیحی همواره طبق بخشنامه‌های بانک مرکزی عمل کرده است، ادامه داد: امسال حتی یک مورد سود ترجیحی نداشته‌ایم و حتما این روند را ادامه خواهیم داد. نرخ سود تسهیلات هم به همین نحو پایین آمده و مشتریان هم از تثبیت عملکرد بانک راضی هستند.

وی در ادامه گسترش فعالیت در حوزه بانکداری اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: عقود مختلف بانکداری اسلامی در حال جاری سازی در بانک دی است و نیاز است از آنها بهره بیشتری گرفته شود به طور مثال عقد مرابحه یکی از بهترین عقودی است که می‌تواند در خدمت مشتریان و نظام بانکی باشد.

سرپرست بانک دی همچنین از اخذ تاییدیه نهایی شرعی شش طرح سبد ارزش آفرین شامل حساب جاری، جهش، شکوه، آذین، سرمایه‌گذاری آتیه و سرمایه‌گذاری آتیه کودک و نوجوان در شورای فقهی بانک دی خبر داد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی