عصر بازار

اعطای ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در استان کرمان

عصر اعتبار- استاندار کرمان ضمن دعوت از جوانان برای شرکت در دوره های آموزشی مهارت آموزی سازمان فنی و حرفه ای از اعطای ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی طی سال گذشته در این استان خبر داد.

اعطای ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در استان کرمان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان ،علیرضا رزم حسینی در همایش پیاده روی خانوادگی استان کرمان در شهرستان زرند افزود: استان کرمان توانسته از مجموع 240 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی 190 میلیارد تومان را جذب کنند.
    وی مشارکت مردمی را یکی از شاخص های توسعه یافتگی دانست و یادآور شد: اعتبارات خوبی در دولت یازدهم در حوزه زیرساخت های ورزشی به کرمان اختصاص یافت که به صورت عادلانه در مناطق مختلف این استان توزیع شد.
    استاندار کرمان با اشاره به اینکه توفیقاتی خوبی در حوزه ورزش استان کرمان حاصل شده است خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه دولت زیرساخت های ورزشی را فراهم می کند اما نیازمند حضور و مشارکت ورزشکاران و خیرین در این حوزه هستیم.
    رزم حسینی به طرح مثلث توسعه اقتصادی کرمان در راستای همگرایی بین ارکان حکومت (ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، نمایندگان دولت و سرمایه گذاران و کارآفرینان) و توفیقات حاصل شده از اجرای این طرح در این استان اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح، 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان زرند هم اکنون در حال اجراست.
    وی با تاکید بر اینکه استان کرمان بر امر اقتصاد مقاومتی متمرکز شده است افزود: با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان کرمان فراهم شده است.
    امام جمعه زرند نیز بر تداوم روحیه نشاط و شادابی در جامعه تاکید کرد و افزود: امام صادق (ع) می فرمایند چند چیز موجبات نشاط و شادابی را در جامعه فراهم می کند که از این چند چیز می توان به پیاده روی، سوارکاری و شنا اشاره کرد.
    حجت الاسلام علی ابراهیمی ضمن گرامیداشت هفته کرامت یادآور شد: مردم زرند در طول تاریخ در تمام مراسم و آیین ها حضوری فعال و گسترده داشته اند.
    فرماندار زرند نیز در ادامه با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های این شهرستان گفت: زرند با دو بخش مرکزی، 4 شهر و 132 هزار نفر جمعیت دارای قابلیت ها و توانمندی های بالایی در بخش صنعت، گردشگری و کشاورزی است.
    حبیب الله خنجری با اشاره به اینکه اقتصاد این شهرستان در دوره های گذشته مبتنی بر کشاورزی و دامداری است افزود: در حال حاضر اقتصاد این شهرستان تغییر یافته و به سمت صنعتی شدن پیش می رود و همین امر موجب شده تا زمینه اشتغالزایی برای 5 هزار نفر در منطقه فراهم شود.
    وی به طرح منطقه ویژه ریلی کشور در شهرستان زرند به همت و تلاش استاندار کرمان اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای این طرح زمینه اشتغالزایی برای 3 هزار نفر در منطقه فراهم می شود.
    نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه بزرگترین جنگل مصنوعی در استان کرمان قرار دارد خاطر نشان کرد: میراث تاریخی این استان، میراث ملی است که از گذشتگان به ما به ارث رسیده است.
    امیری از طرح اصلاح و تغییر الگوی کشت به عنوان یکی از مصوبات طرح همیاران آب یاد کرد و افزود: امروز شهرستان زرند از طلای سبز که ارزآوری بالایی دارد به سمت طلای سرخ پیش رفته است و امسال بیش از یک تن زعفران در این شهرستان کشت شده است.
    وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های سرمایه گذاری در شهرستان زرند فراهم شده است گفت: استان کرمان به عنوان سومین استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور معرفی شده است.
    همایش پیاده روی مردم زرند با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.
    علاوه بر جوایز پیش بینی شده در این همایش، به قید قرعه 20 دستگاه دوچرخه از سوی استاندار کرمان به برندگان اهدا شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی