عصر بازار

انهدام ۱۷ باند سرقت در غرب استان تهران

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با اجرای طرح امنیت انتظامی و اجتماعی در غرب استان تهران طی ۴۸ ساعت گذشته، ۱۷۹ سارق دستگیر، ۲۲ باند سرقت منهدم و ۲۸۳ فقره سرقت کشف شد.

انهدام ۱۷ باند سرقت در غرب استان تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سردار محسن خانچرلی با بیان این که مطالبات مردمی و انتظار مسئولان در خصوص امنیت اجتماعی به صورت پررنگ تر از سوی پلیس استان پیگیری می شود، گفت: با اجرای طرح امنیت انتظامی و اجتماعی و همچنین در بحث مبارزه با سرقت، طی 24 ساعت گذشته با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ویژه، 204 سارق دستگیر و 283 فقره انواع سرقت کشف شد.

    وی با اشاره به متلاشی شدن 17 باند سرقت در این عملیات توسط کارآگاهان پلیس، گفت: با در دسترس بودن سوابق موجود و پیگیری های صورت گرفته، محل اختفای این افراد شناسایی شد و تیم های عملیاتی پلیس غرب استان تهران در عملیات شب گذشته این افراد را دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، ادامه داد: در این عملیات ، 15 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند؛ که هر کدام دارای سوابق متعدد بودند.

    سردار خانچرلی همچنین تصریح کرد:دستگیری 63 خرده فروش مواد مخدر از دیگر دستاورد این طرح بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد افزایش یافته است.

    رئیس پلیس غرب استان تهران از افزایش 25 درصدی دستگیری سارقان از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری با اقتدار برخورد می کند و اجازه جولان به هیچ مجرمی را نخواهد داد.

    سردار خانچرلی با اشاره به این که اجرای طرح امنیت انتظامی و اجتماعی در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

    فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، توجه به خواسته ها و مطالبات مردم و پیگیری جدی آنها را مورد تاکید قرار داد و گفت: شأن پلیس، خدمتگزاری به مردم است، پس باید به دقت به مشکلات آنان رسیدگی شود.

    فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی تاکید کرد: ایجاد جو روانی امنیت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضائی و انتظامی است که در این میان نیروی انتظامی همواره پیشگام تامین امنیت در سطح جامعه است و با هنجارشکنان در همه زمینه ها برخورد قانونی دارد که نتیجه آن را می توان در افزایش سطح رضایت شهروندان مشاهده کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی