عصر بازار

اطلاعیه شماره ٨ بانک صادرات ایران:

با پرداخت های جدید ٩٩ درصد سپرده گذاران تعاونی منحله میزان تعیین تکلیف می شوند

عصر اعتبار-​بانک صادرات ایران به مناسبت میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت پرداخت وجوه سپرده گذاران تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال را از ابتدای شهریور ماه آغاز خواهد کرد.

با پرداخت های جدید ٩٩ درصد سپرده گذاران تعاونی منحله میزان تعیین تکلیف می شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان و مدیران این بانک، هیأت تصفیه تعاونی منحله میزان و با حمایت و همکاری استانداران استان های خراسان بویژه استانداری خراسان رضوی و سایر دستگاه های اجرایی و نیز دادستانی و ریاست دادگاه های عمومی و انقلاب استان های خراسان بویژه مشهد مقدس تاکنون وجوه مربوط به اکثریت سپرده گذاران در بانک صادرات ایران واریز و موفق به دریافت سپرده خود شده اند.
    در ادامه اطلاعیه آمده: با عنایت به تدابیر اتخاذ شده اگر چه ارزیابی و انتقال دارایی های ثابت به طور کامل انجام نشده و با مشکلات و موانع زیادی روبرو می باشد و به کندی صورت می گیرد، با این وجود در این مرحله امکان پرداخت وجه سپرده های تا مبلغ500  میلیون ریال فراهم گردید، البته به دلیل تأخیری که در دریافت اطلاعات سپرده گذاران از شرکت پشتیبان نرم افزاری طرف قرارداد تعاونی منحله میزان بوجود آمد پرداخت از روز دوشنبه مورخ یکم شهریور ماه سالجاری به شرح جدول زیر صورت می پذیرد.
    این اطلاعیه می افزاید: سپرده گذاران بر اساس آخرین شماره کد ملی به شرح زیر و با در دست داشتن اسناد و مدارکی که دلالت برسپرده گذار بودن آنها در تعاونی منحله میزان دارد و مورد تأیید هیأت تصفیه تعاونی مذکور می باشد و قبلاً در بانک صادرات ایران افتتاح حساب نموده اند می توانند به شعب این بانک مراجعه و سپرده خود را دریافت و یا به عنوان سپرده گذار در بانک صادرات ایران باقی بمانندکه در این صورت از شرایط مناسب ایجاد شده برخوردار شوند.
    شایان ذکر است با پرداخت این مرحله، تعداد سپرده هایی که تعیین تکلیف گردیده است بالغ بر 819هزار و 914 سپرده معادل 99 درصد از تعداد کل سپرده ها و 70 درصد مبلغ سپرده ها می باشد. امیدواریم با اهتمام و همکاری و مساعدت همه دستگاه های اجرایی فرآیند ارزیابی و انتقال دارایی ها به بانک صادرات ایران سرعت و شتاب بیشتری گرفته تا امکان تعیین تکلیف سایر سپرده ها فراهم گردد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی