عصر بازار

ارتباط با مشتریان، کلید موفقیت بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- برقراری ارتباط موثر با مشتریان و عموم جامعه یکی از عوامل پویایی و کلید موفقیت شرکت بیمه‌کوثر است.

ارتباط با مشتریان، کلید موفقیت بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»؛ سامانه رسیدگی به شکایت‌ها به‌منظور دریافت و بررسی پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها  و نقطه نظرهای مشتریان، کارکنان و سایر ذی‌نفعان و شهروندان جهت ارزیابی عملکرد، ارائه خدمات بهتر، ارتقاء سطح فن‌اوری و بهبود عملکرد کارکنان شرکت زاه‌اندازی شده است.

    محسن تقی‌چیان افزود: این سامانه از لحاظ سرعت، دقت، انضباط کاری، سلامت اداری و سیستمی، شفافیت، ضابطه‌مداری و در نهایت دستیابی به اهداف شرکت ایجاد شده است.

    وی رسیدگی به شکایت مشتریان را یکی از راه‌کارهای مشتری‌مداری برشمرد و خاطرنشان‌کرد: نارضایتی ذی‌نفعان موجب حرکت آن‌ها به‌سوی رقبا و ازطرفی شناخت صحیح جامعه‌هدف و پاسخگویی به نیاز آن‌ها سبب اعتمادسازی، جذب و در نهایت افزایش سهم بازار و سوداوری شرکت می‌شود.

    وی با بیان اینکه اعتبار یک شرکت موفق، برپایه روابط مستمر با مشتریان بنا شده است، تصریح‌کرد: تقویت سیستم پاسخگویی به مشتریان از عوامل ایجادکننده رضایت آن‌ها است.

    مدیر حقوقی و بازرسی شرکت با اشاره به اینکه با بهره‌مندی از شیوه‌های ارتباطی متعدد پاسخگوی مشتریان خود خواهیم بود، یاداورشد: مشتریان شرکت می‌توانند از طریق ارسال ایمیل به نشانی PISHNAHAD@KINS.IR، تماس با شماره تلفن‌های 88871206-021 و 89382-021 داخلی2247، ارسال پیام کوتاه به شماره 02188871206، ارسال نمابر به شماره 89382-021 داخلی2355، مراجعه به بخش ارتباطات مردمی پرتال شرکت به نشانیWWW.KOWSARINSURANCECO.IRو مکاتبه با صندوق‌پستی شماره 5616-15875 و نشانی تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، پلاک 24، شرکت بیمه‌کوثر، مدیریت حقوقی و بازرسی، اداره رسیدگی به شکایات با ما درتماس باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی