عصر بازار

سرپرست بانک توسعه تعاون:

المپیاد ورزشی فرصت مناسبی برای معرفی بانک توسعه تعاون است

عصر اعتبار- سرپرست بانک توسعه تعاون و عضو هیات مدیره گفت: المپیاد ورزشی کارکنان فرصت مناسبی برای معرفی بانک است و باید به بهترین شکل از این ظرفیت استفاده شود.

المپیاد ورزشی فرصت مناسبی برای معرفی بانک توسعه تعاون است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حجت الله مهدیان درباره ششمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به عنوان جدید ترین بانک دولتی هفت سال از عمر آن بیشتر نمی گذرد اما امسال ششمین دوره المپیاد را تجربه کرده است.
    وی افزود : این موضوع به خوبی نشان دهنده نگاه ویژه این بانک به مقوله ورزشی و ترویج نشاط و شادابی در میان کارکنان است که در آینده ای نزدیک بهره وری نیروی انسانی را دو چندان خواهد کرد.
    سرپرست بانک توسعه تعاون بیان کرد: برگزاری این مسابقات در سنوات گذشته اثر گذاری بسیار مطلوبی را در میان بدنه کارشناسی بانک توسعه تعاون که از میانگین سنی زیر 35 سال برخوردار است، داشته و باید به بهترین شکل از این ظرفیت برای حفظ و تقویت روحیه کارکنان بهره برد.
    وی تاکید داشت: همچنین برگزاری این المپیاد در شهرهای مختلف ایران زمین فرضت مناسبی جهت معرفی این بانک نوپا و جوان است که مردم بیشتری با خدمات این بانک بویژه در حوزه‌های مالی و اعتباری آشنا شوند.
    مهدیان افزود: به همین منظور از سه ماه قبل شهرهای مختلف پیشنهادی برای میزبانی این دوره از رقابت ها در دستور بررسی قرار گرفت و زنجان به سبب فراهم بودن شرایط، نزدیکی به مرکز کشور و برخورداری از آب و هوای مناسب انتخاب شد.
    هزینه های پرسنلی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است
    سرپرست بانک توسعه تعاون در ادامه با اشاره به افزایش کارائی نیروی انسانی تاکید کرد: اعتقاد دارم هزینه های پرسنلی در حوزه ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که در آینده ای نزدیک سودش عاید بانک خواهد شد.
    وی افزود: پس از برگزاری المپیاد کارکنان با کسب روحیه و تقویت همدلی، همان طور که در سنوات گذشته مشاهده شده است، در راستای تقویت اهداف سازمانی قدم برخواهند داشت.
    مهدیان اضافه کرد: دست یابی به موفقیت و اهداف بانک تنها در سایه تلاش، پشتکار، همدلی و همراهی تمامی همکاران میسر می شود و در تلاشیم با برگزاری چنین برنامه هایی و افزایش روحیه و انگیزه پرسنل زمینه تحقق آن را تقویت کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی