عصر بازار

پرداخت سود سهامداران شرکت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- سود سهامداران شرکت بیمه سرمد مربوط به سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ١٣٩٤ از طریق شعب بانک صادرات ایران پرداخت می گردد.

پرداخت سود سهامداران شرکت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،‌ براساس قرارداد منعقده بین این بانک و  شرکت بیمه سرمد سود سهام سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ١٣٩٤از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از روز دوشنبه ٢٥ مرداد ماه سالجاری شروع شده است. در این رابطه سهامداران حقیقی شرکت یادشده می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و سود سهام خود را دریافت نمایند و یا به سایر حسابهای خود انتقال دهند.

    بر اساس این گزارش پرداخت سود طرح مذکور صرفاً توسط بانک صادرات ایران انجام پذیرفته و سهامداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی با شماره تلفن: ٤٣٩٥٤١٤٦ تماس بگیرند.

    شایان ذکر است بانک صادرات ایران با ٢٥٧٦ شعبه در سراسر کشور، ٤٨٧هزار دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک، بیش از نیم میلیون مشتری اینترنتی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی، به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین در جامعه دارد.

    گفتنی است بخش عظیمی از شرکت های فعال در بورس سود سهام قابل پرداخت به سهامداران خود را به دلیل قابلیت و .ظرفیت های الکترونیکی مطلوب و متنوع خدمات بانک صادرات ایران از طریق این بانک پرداخت می نمایند​

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی