عصر بازار

مشاور عالی شرکت شیرین عسل:

پایه‌ریزی صادراتی با حمایت بانک توسعه صادرات انجام می شود

عصر اعتبار- مشاور عالی صنایع غذایی شیرین عسل گفت: با تحقق وعده های بانک توسعه صادرات انتظار داریم زمینه ها یرشد و توسعه صادراتی خود را تقویت کنیم اما تنها نگرانی ما بوروکراسی اداری است

پایه‌ریزی صادراتی با حمایت بانک توسعه صادرات انجام می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،  آقای خالقی در خصوص سفر مدیران ارشد بانک توسعه صادرات به استان آ‌ذربایجان شرقی این سفر را اتفاق خوبی در زمینه برنامه های حمایتی دولت و سیستم بانکی از صنایع تولید و صادرات دانست.

    وی گفت: صحبت هایی در زمینه ارائه تسهیلات در جلسه مشترک با مدیران بانک توسعه صادرات برگزار و پیشنهادات و نظرات دو طرف شنیده شد و قرار است در جلسه ای که به زودی در تهران با مدیر عامل این بانک برگزار می شود به جزییات این جلسه و تصمیمات مربوط به آن پرداخته شود.

    خالقی گفت: ما سابق بر این از خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات استفاده کرده ایم و در صورت عملی شدن وعده های این بانک در حمایت و ارائه تسهیلات در زمینه گسترش صادرات هزینه های بیشتری خواهیم کرد و در صورتیکه روند دریافت این تسهیلات درگیر بوروکراسی نشود،امکان دریافت منابع کافی با سرعت و نرخ سود عادلانه را خواهیم داشت.

    وی گفت: در حال حاضر بحث رقابت در تجارت دنیا حرف اول را می زند و رقیبان ما از حمایت هایی با سود خیلی پایین و در اسرع وقت برخوردارند. این در حالی است که ما با وجود تحریمها و مشکلاتی که همه صنایع به نوعی با آن دست به گریبانند، مقابله کرده و می کنیم.

    به گفته خالقی بانک توسعه صادرات با توجه به عنوان خود که با نیت حمایت از صادرات و تولید داخلی تشکیل شده، همین توقع هم از آن می رود لذا انتظار داریم سرعت و کیفیت خدماتی که این بانک مطرح کرده است بالا باشد. این در حالی است که در حال حاضر رقبای ما از حمایت های بهتری برخوردارند و این رقابت نابرابر را ما به سختی ادامه می دهیم.

    مشاور عالی صنایع غذایی شیرین عسل افزود: در مجموع کاهش بوروکراسی، افزایش اعتبار و تأمین منابع بانکی با نرخ ارزان انتظار همه صنایعی است که در وضعیت موجود در حال فعالیت هستند. ما قصد داریم صادرات را توسعه بدهیم و اضافه شدن هر کشور به بازار ما نیازمند گسترش گردش مالی است.

    خالقی افزود: گردش کالا از خرید ماده اولیه، حمل به مقصد، افزایش خطوط تولید، ساخت ابنیه و استخدام نیروی انسانی نیازمند اختصاص منابع مالی است و بانک توسعه صادرات در جلسه های گفتگو اعلام امادگی کرده است که از صادرات حمایت خواهد کرد و امیدواریم این اتفاق به زودی و با بهترین شکل ممکن رخ دهد.

    گروه صنایع غذایی شیرین عسل یک گروه صنعتی متشکل در زمینه تولید شیرینی و شکلات و محصولات کاکائو است که محصولات متنوعی را وارد بازار کرده و در زمینه اشتغالزایی موفق بوده است. امروز حدود 13500 نفر در مجموعه صنایع شیرین عسل مشغول به کارند و برنامه های توسعه ای در این شرکت همچنان ادامه دارد.

    طی سالیان متمادی با سازماندهی کارآمد بخش صادرات این گروه، توانسته است امکان صادرات مستمر و گسترده محصولات غذایی شیرین عسل را به بیش از 65 کشور جهان از جمله آلمان، هلند، بلژیک، روسیه، اوکراین، اسپانیا، ترکیه... و کشور های آسیای جنوب شرق، خاورمیانه، آسیای میانه و آفریقا فراهم آورد.

    شیرین عسل بارها بخاطر کیفیت برتر،برند منتخب مصرف کنندگان، کارآفرین و صنعتگر نمونه و همچنین صادر کننده نمونه مورد تقدیر قرار گرفته است.

    سال گذشته این شرکت در مراسم روز ملی صادرات برای چندمین بار تندیس زرین و لوح صادرکننده ویژه را از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو