عصر بازار

نظارت بر رعایت سقف دریافت حقوق و مزایای مدیران توسط حراست

عصر اعتبار- مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت اقتصاد بر نظارت حراست ها نسبت به مقررات مربوط به سقف دریافت حقوق و مزایا توسط مدیران دستگاهها تاکید کرد.

نظارت بر رعایت سقف دریافت حقوق و مزایای مدیران توسط حراست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت اقتصاد در هفتمین نشست شورای هماهنگی مدیران حراست های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی بر نظارت حراست ها نسبت به مقررات مربوط به سقف دریافت حقوق و مزایا توسط مدیران دستگاهها تاکید کرد.

    حجت اله صالحی در این نشست که با حضور نمایندگان سازمان حراست کل کشور برگزار شد، ضمن استقبال از گزارش روسای کمیته ها بر استمرار جلسات اظهار داشت: نتایج حاصل از این آسیب شناسی ها برای ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در مجموعه های وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی مثمر ثمر خواهد بود.

    وی با یادآوری سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" تصریح کرد: بانکها و سازمانهای تابعه وزارت اقتصاد در تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی بسیار موثر و تعیین کننده هستند و حراست ها باید با کار جهادی در شناسایی آسیب هایی که منجر به فساد می شود پیگیری و اقدامات مناسب انجام دهند.

    در ادامه این نشست، مدیرکل مبارزه با جرایم پولی و مالی وزارت اطلاعات ضمن تشریح انتظارات مقام معظم رهبری از مدیران برای مقابله هوشمندانه با مفاسد اداری و مالی، خاطر نشان کرد: تا محقق شدن انتظارات مقام معظم رهبری فاصله زیادی داریم که برای تحقق آن می بایست تمامی ظرفیت های حراستی و اطلاعاتی را فعال نماییم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی