عصر بازار

نشان عالی برترین مدیریت سرآمد درصنعت بانکداری به مدیرعامل بانک انصارتعلق گرفت

عصر اعتبار- درهفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسرکشور (آیتک )، مدیر عامل بانک انصار دکتر آیت الله ابراهیمی نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری را کسب کرد .

نشان عالی برترین مدیریت سرآمد درصنعت بانکداری به مدیرعامل بانک انصارتعلق گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسرکشور (آیتک ) روز  سه شنبه 26 مرداد در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما  و با حضور وسخنرانی وزیر صنعت، معدن ،تجارت آقای نعمت زاده ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، فعالان اقتصادی ،کارآفرینان ،مدیران وکارشناسان با هدف حمایت از تولید ملی، رفع موانع تولید ، تشویق مصرف کنندگان برگزارشد.

    دراین اجلاس وزیر صنعت، معدن ، تجارت گفت: بنگاه های بزرگ در کشور و در جهان مزایای زیادی دارند و پل ارتباطی بسیار خوبی بین صنایع کوچک و بزرگ هستند،یکی از وظایف بنگاه های بزرگ حمایت از بنگاه های متوسط و کوچک است و این دو بخش لازم و ملزوم هم هستند.
    نعمت زاده به دخالت بیش از حد حاکمیت به امور بنگاه ها اشاره کرد و افزود: یکی از چالش های اصلی ما بحث مدیریت و یکی از دلایل کاهش رتبه در فضای کسب و کار وجود ساختارهای امر و نهی است .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی