عصر بازار

رییس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس

دولت از سرمایه گذاری در کشور حمایت می کند

عصر اعتبار- رییس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت دولت از سرمایه گذاران گفت: دولت هیچ مخالفتی با برنامه ها ومصوبات ما در این زمینه ندارد و از هیچ حمایتی دریغ نکرده است.

دولت از سرمایه گذاری در کشور حمایت می کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از ایرنا، علی تاجگردون پنجشنبه شب در جلسه گفتگوی بخش خصوصی ودولت در اتاق بازرگانی اردبیل افزود: تمام برنامه های دولت بویژه در شرایط جدید کشور در این راستاست و مجلس نیز تلاش می کند تا کمک حال دولت در این مهم باشد.
    وی در خصوص ساماندهی نظام مالیاتی در کشور گفت: نظام مالیاتی ما همان نظام ایالتی است هیچ ایرادی ندارد، ایراد اصلی ما در اعمال قوانین آن است، همه استانها در این بخش مشکل دارند و خوشبختانه این کمیسیونها واین نشست ها فرصتی شده تا مشکلات بررسی شده وتبادل نظر هم در مورد مسائل اقتصادی صورت بگیرد .
    وی جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی ودولت را در گره گشایی مشکلات سرمایه گذاران موثر دانست وگفت: در این شورا مصوبه های قابل توجهی به تصویب می رسد وهر مصوبه ای که به تصویب رسیده ظرف یک ماه در دولت مورد بررسی قرار می گیرد.
    وی با اشاره به بررسی لایحه ایجاد چند منطقه آزاد تجاری در مجلس بیان کرد: تلاش می کنیم لایحه دولت در باره مناطق آزاد از جمله منطقه آزاد تجاری اردبیل در مجلس به تصویب برسد تا مردم از مزایای این منطقه بهره مند شوند.
    وی گفت: دولت هم قطعا در جزییات موضوع کمک خواهد کرد تا نقطه نظرات بهم نزدیک شوند، البته مهم تقسیم کار ملی است اگر مزایا به سمتی سوق داده شود که منافع ملی تامین شود قطعا اردبیل از مزیت خاصی برخوردار خواهد شد چرا که قابلیت بیشتری در زمینه های مختلف دارد .
    وی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در استانها افزود: در یک استان با جمعیت یک میلیون و٢۰۰ هزار نفر باید درآمد٣۰هزار میلیارد ریالی در سال شکل بگیرد تا درآمد سرانه مطابق با میانگین متوسط کشوری شود.
    حسین پیرموذن رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن وکشاورزی هم در این جلسه خواستار تصویب لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل در مجلس شد.
    وی همچنین از اعضای کمیسیون برنامه وبودجه خواست تا در تامین اعتبار پروژه راه آهن اردبیل -میانه تلاش کنند تا این طرح تکمیل ومورد بهره برداری قرار گیرد .
    اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برای سفری دو روزه چهارشنبه شب وارد استان اردبیل شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو