عصر بازار

در راستای ارائه خدمات رسانی مناسب و شایسته بیمه گری؛

شعبه خرم آباد شرکت سهامی بیمه "ما" افتتاح شد

عصر اعتبار- در راستای خدمات رسانی سریع، شایسته ، مناسب و دقیق بیمه ای و همچنین گسترش شعب و در دسترس مشتری بودن، بیمه "ما" شعبه جدید خود را در خرم آباد افتتاح کرد.

شعبه خرم آباد شرکت سهامی بیمه "ما" افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مراسم افتتاح شعبه خرم آباد بیمه "ما" با حضور مهندس مجید صفدری مدیرعامل، حجت بهاری فر عضو هیات مدیره، معاونین برنامه ریزی وفاوا و شبکه فروش و توسعه بازار و تعدادی از مدیران ستادی و نمایندگان شبکه فروش برگزار شد.

    بر اساس این گزارش، مهندس مجید صفدری مدیر عامل بیمه "ما"، در آیین افتتاح شعبه خرم آباد اعلام کرد: یکی از اهداف تدوین شده تحقق مشتری مداری است که باید به آن رویکردی عملیاتی بخشید و همچون نام برازنده و تاییده شده از سوی مقام معظم رهبری یعنی اقدام و عمل، اقدامی عملیاتی  داشته و در عمل هدف را محقق ساخت.سال‌هاست که  برخی مسئولان و مدیران تئوری پردازی داشته اند. 9 سال دیگر زمان تحقق و کسب اهداف سند و چشم انداز است؛ به تئوری‌ها و نظریه‌ها، رویکرد اجرایی داده  تا با سرعت بیش از روز قبل، به اهداف چشم انداز 1404 برسیم.

    مهندس صفدری با تاکید بر مفاد مندرج و اهداف ترسیم شده صنعت بیمه  کشورمان در این چشم انداز و سند ملی تصریح کرد: این زمان به سرعت سپری خواهد شد.

    مدیر عامل شرکت بیمه "ما" با اشاره به اصل مدیریت مشارکتی و استفاده از خرد جمعی یادآور شد: یک بیمه گر حرفه ای یعنی مجموعه ای از بهترین عملکرد های صف و ستاد.

    وی رشد و گسترش شرکت بیمه "ما" را نتیجه همکاری و هم اندیشی و مشارکت ، عنوان نمود.

    ایشان افزود: نرخ شکنی هرگز شایسته نبوده و به هیچ عنوان پسندیده نمی‌باشد. این شرکت سعی دارد تا با ارائه خدمات مناسب و شایسته بیمه گری گامی در جهت گسترش فرهنگ بیمه بردارد.

    مهندس صفدری به جایگاه امروز شرکت بیمه "ما" در اذهان عمومی اشاره کرد و ادامه داد: نام این شرکت به منظور تقویت و اجرای سیاست‌های مسئولیت اجتماعی مانند بیمه پلنگ ایرانی مورد تقدیر قرار گرفته است.

    اگر امروز افتخاری نصیب این شرکت شده است؛ به خاطر شبکه فروش و  پرسنل توانمند بوده که  این هم افزایی را در کنار مدیران و پرسنل  ستاد مرکزی و شعب و نمایندگان محترم شبکه فروش ایجاد کرده اند.

    در این  مراسم آقای بهاری فر عضو محترم هیات مدیره گفت: آغاز به کار این شعبه منجر به بالندگی است زیرا می‌تواند به مردم غیور استان لرستان خدمت رسانی کرده و قدمی رو به جلو باشد. و انشاالله شاهد رشد چشمگیر و گسترش فرهنگ بیمه در کشور باشیم .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی