عصر بازار

دستگیری عاملان اختلاس‌ هشت میلیاردی در رباط‌کریم

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری عاملان اختلاس هشت میلیارد ریالی در نصیرشهر رباط کریم خبر داد.

دستگیری عاملان اختلاس‌ هشت میلیاردی در رباط‌کریم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سردار محسن خانچرلی در این‌باره گفت:‌ در پی وصول یک فقره پرونده به پلیس آگاهی غرب استان تهران مبنی بر اختلاس از دو دفتر خدماتی توسط سه کلاهبردار در نصیر شهر شهرستان رباط کریم بررسی و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.


    فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی‌های میدانی محسوس و نامحسوس خود را در این زمینه آغاز کردند، گفت: ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند که سه نفر که به عنوان متصدی امور دفتر خدماتی مشغول به کار بوده در مدت فعالیت خود با سوء استفاده از موقعیت شغلیشان طی چندین مرحله مبلغ هشت میلیارد ریال را به حساب های مختلف منتقل کرده اند.


    خانچرلی با اشاره به اخذ دستور قضایی بر ای دستگیری متهمان اظهارکرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و پیگیری های به عمل آمده موفق شدند هر سه متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

    وی با اشاره به انجام بارزسی از مخفیگاه این افراد گفت:‌ ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از  محل تعدادی اسناد جعلی و 62 فقره فیش های بانکی که به صورت ساختگی تنظیم شده بود را کشف و ضبط کردند.

    فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهمان ادامه داد:‌ متهمان در بازجویی‌های پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند که در این خصوص پس از محرز شدن اختلاس، برایشان پرونده تشکیل شده و آنان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی