عصر بازار

سرمایه گذاری در حوزه ورزش کمک شایانی در دستیابی بانک به اهداف کلان می نماید

عصر اعتبار- رسول ارجمند مدیر امور منابع انسانی بانک توسعه تعاون در خصوص المپیاد ورزشی کارکنان بانک توسعه تعاون گفت: امور منابع انسانی بانک توسعه تعاون اعتقاد دارد سرمایه گذاری در حوزه ورزش و برگزاری المپیاد می تواند بانک را در دسترسی به اهداف کلان استراتژیک و عملیاتی کمک شایانی نماید .

سرمایه گذاری در حوزه ورزش کمک شایانی در دستیابی بانک به اهداف کلان می نماید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی با اشاره  به اهداف برگزاری این المپیادفرهنگی- ورزشی خاطرنشان کرد : ارتقاء کارایی و بهره وری نیروی انسانی در بانک ، کاهش هزینه های درمان و پیشگیری از پدیده فرسودگی شغلی در کارکنان، تقویت مناسبات سازمانی، کارهای تیمی و گروهی و ارتقاء رفتار سازمانی و همچنین ارج نهادن به ارزش ها و باورهای دینی و اسلامی از جمله مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد

    می باشد .

    مدیر منابع انسانی  در خصوص اهمیت توسعه منابع انسانی از دو بعد کیفی و کمی خاطرنشان کرد : توسعه منابع انسانی از دو جنبه کمی و کیفی قابل بررسی و برنامه ریزی می باشد. توسعه کمی به جذب و استخدام بیشتر و افزایش تعداد نیروی انسانی دلالت دارد ولیکن رشدکیفی نیروی انسانی نیز از طریق توانمند سازی و ارتقاء کیفیت نیروی انسانی قابل دستیابی است  که یکی از راههای آن توانمندسازی جسمی و  روحی کارکنان از طریق برگزاری مسابقات ورزشی می باشد  که از این طریق می توان ، بانک را در افزایش کارایی و بهره وری و توانمند سازی نیروی انسانی یاری داد.

    وی همچنین در خصوص تاثیرورزش بر کاهش هزینه های درمان و پیشگیری از پدیده فرسودگی شغلی در کارکنان خاطرنشان کرد :

    پدیده فرسودگی شغلی به عنوان فقدان انرژی و نشاط کاری تعریف می شود و از لحاظ لغوی به تحلیل قوای روانی که عمدتاً با سردرد، کم خوابی و ... همراه است اطلاق می شود و این امور براین باور است که سیاستگذاری و برنامه ریزی در حوزه ورزش بویژه المپیاد های ورزشی می تواند در بهبود سبک زندگی و ارتقاء شغلی کارکنان بسیار موثر باشد.

    وی برگزار این گونه المپیادها را فرصت مناسبی جهت تقویت مناسبات سازمانی، کارهای تیمی و گروهی و ارتقاء رفتار سازمانی دانست و افزود : در المپیاد ورزشی کارمندان در قالب تیم های ورزشی همراه با تلاش جمعی برای کسب مدال قهرمانی در حال آموزش و تمرین  و انجام کارهای گروهی و سازمانی هستند و این امر سبب می گردد کارکنان بویژه نیروهای جدیدالاستخدام به تجربه دریابند که موفقیت زائیده برنامه ریزی، سازماندهی و تلاش جمعی است و این تجربه در عمل و در حوزه های کاری نیز بانک را در تحقق اهداف کلان یاری خواهد کرد.

    ارجمند همچنین درخصوص ارج نهادن به ارزش ها و باورهای دینی و اسلامی خاطرنشان کرد : در هر سازمانی همواره باورها و ارزش های دینی و سازمانی در قالب فرهنگ تبلور می شوند و این فرهنگ با واژه هایی همچون خداپرستی، درستکاری، جوانمردی، غیرت، کمک به دیگران در ورزش همراه است که ورزش از این حیث نیز دارای کارکردهای ارزش و اخلاقی است و می تواند بانک را در تقویت باورهای دینی و تلاش در ارتقاء معنویت یاری رساند.

    شایان ذکر است ششمین المپیاد فرهنگی –ورزشی کارکنان بانگ توسعه تعاون با شرکت  حدود 700  نفر از کارکنان بانک در قالب 80 تیم ورزشی از سراسر کشور در قالب تیم های منطقه ای و استانی در دو رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان و در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی  میز،شطرنج، دومیدانی و دارت به میزبانی شهر زنجان درحال برگزاری است .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو