عصر بازار

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی و اشتغال به مددجویان

عصر اعتبار- مدیر کمیته امداد شهرستان پاکدشت گفت: در پنج ماهه ابتدای امسال بیش از ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی و خودکفایی به مددجویان مورد حمایت این نهاد پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی و اشتغال به مددجویان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، سلیمان آقایی رنجبر، اظهار کرد: سه هزارخانوار با جمعیت  پنج هزار و 719نفر، مورد حمایت کمیته امداد این شهرستان هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

    مدیر کمیته امداد شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه چهار هزار و 200 نفر از مددجویان مورد حمایت از خدمات بیمه ای استفاده می کنند، گفت: 620 میلیون ریال حق بیمه برای زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی به سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

    وی با اشاره به پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و اشتغال افزود: 102 فقره تسهیلات کارگشایی به مددجویان مورد حمایت با مبلغی بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال به مددجویان مورد حمایت و دیگر افراد نیازمند واجد شرایط در شهرستان پاکدشت پرداخت شده است.

    آقایی رنجبر ادامه داد: همچنین 58 وام اشتغال و خودکفایی از محل منابع امدادی و بانکی به مبلغ بیش از10میلیارد و 700 میلیون ریال از محل منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

    مدیر کمیته امداد شهرستان پاکدشت به خدمات ارائه شده در حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: در پنج ماهه ابتدای امسال برای ساخت و خرید یک واحد مسکن مددجویی و تعمیر و مرمت 18 واحد مسکونی مددجویی  با رقمی بالغ بر 667 میلیون ریال خدمات ارائه شده است.همچنین ساخت یک واحد مسکن روستایی با مشارکت یکی از خیرین  نیکوکار به مبلغ 300 میلیون ریال اقدام شده است و تا پایان شهریورماه نسبت به خرید چهار مسکن شهری از محل منابع امدادی، کمک های خیرین نیکوکار به مبلغ بیش از 260 میلیون ریال اقدام خواهدشد.

    آقایی رنجبر به پرداخت بیش از سه میلیارد و 600 میلیون  ریال صدقه توسط مردم نوعدوست این شهرستان در پنج ماهه ابتدای سال جاری اشاره کرد و افزود:  این مبلغ ازطریق بیش از 39هزار صندوق صدقات بزرگ ، متوسط و کوچک خانگی جمع آوری شده است.

    مدیر کمیته امداد شهرستان پاکدشت یادآور شد: افزون بر چهار هزار و 200 حامی از بیش از 860 فرزند خانواده مورد حمایت در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می کنند . حامیان در این مدت زمان حدود چهار میلیارد ریال به صورت نقدی و بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال به صورت غیرنقدی به فرزندان معنو خود کمک کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی