عصر بازار

تصویب صورت‌های مالی تلفیقی سال‌های ۸۷ تا ۹۲ صندوق بازنشستگی کشوری

عصر اعتبار- صورت‌های مالی تلفیقی سال‌های ۱۳۸۷ تا پایان سال مالی ۱۳۹۲ صندوق بازنشستگی کشوری در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

تصویب صورت‌های مالی تلفیقی سال‌های ۸۷ تا ۹۲ صندوق بازنشستگی کشوری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷:۰۰

    صورت‌های مالی تلفیقی سال‌های 1387 تا پایان سال مالی 1392 صندوق بازنشستگی کشوری در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، حسین بخشی زاده مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این مطلب گفت: صورت‌های مالی تلفیقی صندوق بازنشستگی کشوری تا پایان سال 1386 در زمان مقرر تهیه و حسابرسی و به تصویب شورای وقت رسیده بود ولی متاسفانه به دلیل تغییرات بوجود آمده مانند ادغام وزارت رفاه و تامین اجتماعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسائلی از این قبیل صورت‌های مالی سال‌های 87 تا 92 علیرغم تهیه و ارائه با تاخیر بررسی و تصویب مواجه شد که با تاکید مدیرعامل و همکاری هیات مدیره محترم صندوق و پیگیری‌های انجام گرفته از مهرماه سال 93 تا کنون، صورت‌های مالی تلفیقی سال‌های 87 تا 92 مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

    وی با اشاره به این‌که صورت‌های مالی جزء گزارشات اساسی هر سازمان هستند، درباره اهمیت صورت‌های مالی افزود: صورت‌های مالی وضعیت یک موسسه را طی یک‌سال مالی از نظر سود و زیان و عملکرد مالی نشان می‌دهد و به روز بودن آنها موجب تصمیم‌گیری بهتر مدیران صندوق در امور مختلف خواهد شد.

    بخشی زاده افزود: صورت‌های مالی سال 93 نیز تهیه و در اختیار سازمان حسابرسی قرار گرفته است، که به یاری خدا و با هماهنگی سازمان حسابرسی پس از اتمام بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال 93، صورت‌های مالی تلفیقی سال 1394 نیز انجام می‌شود تا شاهد به روز شدن صورت‌های مالی صندوق باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی