عصر بازار

تعامل بانک دی و بیمه دی در استان اصفهان

عصر اعتبار- نشستی برای تعامل بیشتر بانک و بیمه دی استان اصفهان برگزار شد.

تعامل بانک دی و بیمه دی در استان اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»؛ جلسه ای با حضور مسئولین شعب بانک و بیمه دی در استان اصفهان در محل شعبه مرکزی بیمه دی در استان ، برگزار شد.
    در این نشست رئیس شعبه اصفهان با تأکید بر اینکه گسترش همکاری‌های بین بانک و بیمه می‌تواند به ارتقاء کیفی فعالیت‌ها در استان کمک کند ، به بخشی از دستاوردهای بیمه دی در حوزه بازاریابی و خدمات بیمه ای در استان اشاره کرد.
    وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته تحولات بزرگی درحوزه برندینگ و خدمت رسانی به بیمه گذاران در شرکت بیمه دی اتفاق افتاده است، تصریح کرد: با هدف ارتقاء کیفیت در این بخش برنامه‌های متنوعی از سوی مدیران ارشد شرکت تدارک دیده شد که ماحصل آن را می‌توان در شعار جدید شرکت به وضوح مشاهده کرد .
    معاونت اعتباری بانک دی در استان اصفهان نیز با تأکید بر ارتباط هرچه بیشتر بین دو مجموعه بانک و بیمه در استان ، آمادگی کامل بانک دی شعبه اصفهان را برای همکاری در زمینه بازاریابی مشترک با بیمه و معرفی مشتریان ارزنده بانک دی جهت استفاده از خدمات شرکت بیمه دی را اعلام کرد .
    در پایان این جلسه با تقدیر از ابتکار عمل بیمه دی در برگزاری چنین نشست‌هایی، تدوام این گونه همکاری‌ها مطرح و نکاتی درباره لزوم برگزاری جلسات هماهنگی به صورت فصلی برای استفاده از تجارب و پیشنهادات سازنده همکاران عنوان شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی