عصر بازار

ارتباطات بین المللی بیمه آرمان گسترش می یابد.

عصر اعتبار- در دیدار عالمگیر کبیر قائم مقام فنی شرکت بیمه اتکایی آسیایی (Asian Re) با علیرضا بیانیان مدیر عامل شرکت بیمه آرمان بر توسعه و گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه بیمه های اتکایی تأکید شد.

ارتباطات بین المللی بیمه آرمان گسترش می یابد.
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این دیدار پیشنهادهای همکاریهای دوجانبه بین طرفین مطرح و مقرر شد دو طرف در آینده نزدیک تعامل بیشتری در زمینه قراردادهای مشارکت و بیمه های اتکایی داشته باشند. مقامات این دو شرکت همچنین در زمینه واگذاری ریسک های بزرگ با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

    شرکت بیمه اتکایی آسیایی درقالب طرح سازمان منطقه ای اسکاپ وابسته به سازمان ملل با مشارکت و عضویت 10 کشورایران، چین،کره جنوبی، بنگلادش، تایلند، بوتان، افغانستان، هند، فیلیپین وسریلانکا در دهه70 میلادی درقالب یک شرکت بین الدولی تاسیس شد.

    دکترعبدالناصرهمتی رئیس کل بیمه مرکزی از سال 1382 به عنوان نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران با رای اعضاء بیش از سه دوره ریاست هیئت مدیره این شرکت را برعهده داشته است و درسی دومین جلسه شورای عالی این شرکت نیز به اتفاق آراء ،مجددا برای یک دوره دو ساله دیگر به ریاست شورای عالی و رئیس هیئت مدیره این شرکت انتخاب شد.

    گفتنی است پس از توافقنامه برجام، تعاملات بین المللی و رفت و آمد بیمه گران خارجی به کشورمان برای همکاری های دو جانبه گسترش یافته  و تاکنون بیش از 50 هیئت خارجی با مسئولان بیمه ای ایران دیدار و گفت و گو کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی