عصر بازار

معاون وزیر صنعت خبر داد:

هدف گذاری هشت درصدی رشد اقتصادی در بخش تولید

عصر اعتبار- معاون امور صنایع وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: رشد اقتصادی بخش تولید در کشور برای سال ۹۵ حدود هشت درصد هدف گذاری شده است.

هدف گذاری هشت درصدی رشد اقتصادی در بخش تولید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محسن صالحی نیا در آئین بهره برداری همزمان از 11 طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان افزود: رشد اقتصادی کشور امسال پنج درصد هدفگذاری شده است اما وزارت صنعت، معدن و تجارت هدف گذاری در این بخش را سه درصد بیشتر تعیین کرده است.

    وی تأکید کرد: تسهیل در رونق تولید، استفاده حداکثری از بازوی تولید و بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید از مهمترین راه های رسیدن به این هدفگذاری است.
    صالحی نیا افزود: برای رسیدن به اهداف صادراتی پیش بینی شده وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری حمایت از هفت تا هشت هزار واحد تولیدی کوچک و متوسط در اولویت قرار دارد.
    استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: همزمان با هفته دولت 159 طرح در این استان بهره برداری می شود.
    قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: برای بهره برداری از این تعداد واحد صنعتی دو هزار و 70 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.
    وی افزود: در سه سال گذشته 15 هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری شد.
    سلیمانی دشتکی اظهار کرد: تا 2 ماه دیگر با بهره برداری از چهار طرح مهم در چهارمحال و بختیاری به ارزش 10 هزار میلیارد ریال میزان سرمایه گذاری در این استان طی فعالیت دولت یازدهم به 25 هزار میلیارد ریال می رسد.
    وی گفت: در هفته دولت سال جاری 65 پروژه جدید نیز با 600 میلیارد ریال نیاز اعتباری در چهارمحال و بختیاری کلنگ زنی می شود.
    معاون امور صنایع وزیر صنعت معدن و تجارت برای افتتاح پروژه های این بخش به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.
    شهرستان سامان در 20کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و به عنوان یکی از شهرستان های توریستی این استان محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی