عصر بازار

یک فوریت یکسان شدن حقوق بازنشستگان به تصویب مجلس رسید

عصر اعتبار- نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان طرحی با قید یک فوریت در مجلس به تصویب رسیده که در صورت تصویب نهایی حقوق بازنشستگان یکسان می شود.

یک فوریت یکسان شدن حقوق بازنشستگان به تصویب مجلس رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حسن بهرام نیا پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات بازنشستگان استان که با حضور مدیر کل و اعضای هیات مدیره در دفتر نماینده برگزار شد افزود: در زمینه حقوق بازنشستگان خلاهای قانونی وجود دارد و با توجه به قانون هایی که در این زمینه به تصویب رسیده نظارت لازم برای اجرای آنها صورت نمی گیرد.
    وی افزود: بر اساس مصوبه مجلس هر کس متناسب با ارائه خدمت حقوق بگیرد و بر اساس عدالت خرید خدمت توسط دولت انجام شود .
    بهرام نیا اضافه کرد: عدالت اجتماعی به این است که بر اساس جایگاهها و بر اساس فروش خدمت و خرید خدمت دریافت حقوق وجود داشته باشد.
     وی ادامه داد: یکی از دغدغه های رهبری توجه به معیشت بازنشستگان است که در این زمینه مجلس با کمک دولت باید نشست هایی را برگزار کند و با همفکری و ارائه لایحه از سوی دولت خلاهای قانونی پر شود .
    مدیر کل سازمان بازنشستگی استان همدان نیز گفت: در حال حاضر تعداد 30 هزار نفر بازنشسته اداره های مختلف زیر پوشش این سازمان هستند که 64 درصد آنها فرهنگی هستند که 22 نوع خدمت به آنها ارائه می شود.
    به گزارش ایرنا غلامرضا سیفی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی 62 درصد بازنشستگان دارای حقوق 15 میلیون ریال و 92 درصد آنها حقوقشان زیر 20 میلیون ریال است.
    وی افزود: با توجه به اینکه هزینه ها تصاعدی افزایش می یابد و روند افزایش حقوق بازنشستگان کند است ضرورت تصویب برخی قوانین به نفع بازنشستگان از سوی نمایندگان مردم احساس می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی