عصر بازار

ایجاد مناطق آزاد تجاری باعث رونق اقتصادی در کشور می شود

عصر اعتبار- معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان گفت: ایجاد مناطق آزاد تجاری باعث رونق اقتصادی در کشور می شود که با ایجاد این مناطق ، سرمایه گذاران داخلی وخارجی در جهت سرمایه گذاریهای کلان رغبتی دو چندان پیدا می کنند.

ایجاد مناطق آزاد تجاری باعث رونق اقتصادی در کشور می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، بهروز اکرمی در جمع مردم گابریک جاسک افزود: دولت در جهت تسریع وایجاد مناطق آزاد تجاری در چند نقطه از کشور امیدوار است واین سبب ، توسط نمایندگان مردم در خانه ملت به تصویب و بار نهایی برسد.
    وی ادامه داد: به موجب فراهم شدن زیر ساخت های توسعه ای در شهرستان جاسک و توسعه اکید مقام معظم رهبری درخصوص توسعه سواحل مکران ، امید می رود این شهرستان مهم و بندر استراتژیک به مبدل شدن قطب بزرگ تجار واقتصاد ومنطقه آزاد تبدیل شود.
    معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: امروز رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان یکی از دغدغه های تدبیر وامید است وباتوجه به رویایی با معضل اقتصادی کشور، سعی در مرتفع کردن این مهم وحل مشکلات اقتصادی ومعیشتی مردم می باشد.
    اکرمی یاد آور شد: اگر مشکلات اقتصادی مرتفع وحل نشود ، نمی توان مشکل اشتغال جوانان را برطرف کرد منتهی بازهم با این حساب دولت تدبیر وامید ، اشتغال جوانان در اولویت اصلی برنامه خود قرار داده تا دیگر با معضل بیکاری در جامعه روبرو نشویم.
    شهرستان 51هزار نفری جاسک در 300کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی