عصر بازار

بازدید مدیرعامل بیمه "ما" محترم از شعب قم و اراک

عصر اعتبار- مهندس مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما" به همراه تعدادی از معاونین و مدیران از شعبه قم و اراک بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بیمه "ما" محترم از شعب قم و اراک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این بازدید حجت بهاری فر عضو هیئت مدیره، امیر حسین قربانی معاون توسعه بازار و شبکه فروش و مجید بنویدی معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و تعدادی از مدیران، مهندس مجید صفدری را همراهی می کردند.در این بازدید مسائل و مشکلات شعب و وضعیت خدمات رسانی به مشتریان مورد بررسی قرار گرفت.

    مجید صفدری مدیرعامل در این بازدید با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران صورت بگیرد.

    وی با اشاره به لزوم توسعه بازاریابی مدرن در شرکت بیمه "ما" گفت: توسعه این بخش بنا بر توانمندی ها و ظرفیت های هر استان برنامه ریزی شده و بیمه گران باید بر اساس ظرفیت های اقلیمی و خاصی که در استان دارند رشته های بیمه ای مرتبط را در آن استان تقویت کنند.

    ایشان در ادامه افزودند: یکی از اولویت های این شرکت در بخش توسعه شبکه فروش در دسترس مشتری بودن و اطلاع رسانی دقیق و شفاف در زمان فروش و ارزش آفرینی می باشد و اطلاع رسانی در خصوص بیمه نامه هایی که مشتریان به دنبال خرید آنها هستند.

    مهندس صفدری در خصوص فعالیت های شعبه قم و اراک گفت: اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعب انجام شده و اراک و قم می توانند از استان های موفق در جذب و حفظ مشتری، و هم چنین تامین کننده رضایتمندی بیمه گذاران بر اساس اصل مشتری مداری باشند. این دو استان از قطب های صنعتی کشورمان هستند. 

    لازم به ذکر است در این بازدید محسن عابدی رئیس شعبه قم و محسن ساوه ای رئیس شعبه اراک با ارائه گزارش عملکرد و ارائه اطلاعات و ضریب خسارت و سهم از بازار ؛ فعالیت شعبه خود را تشریح کردند.

    هم چنین در این بازدید؛ نمایندگان شرکت بیمه "ما" در استان قم و مرکزی مسائل، مشکلات و چالش های پیش رو را با مدیرعامل مطرح کردند و ایشان در خصوص رفع این مشکلات قول مساعدت داد.

    گفتنی است علاوه بر معاونین، مدیران امور شعب، اتومبیل، عمرو سرمایه گذاری، رسیدگی به شکایات و حسابرسی داخلی در این بازدید حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی