عصر بازار

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور:

بانک صنعت و معدن عاملیت تامین منابع فاینانس نیروگاه زنجان یک را برعهده دارد

عصر اعتبار- جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ضمن بیان اینکه قرارشد نیروگاه زنجان یک از طریق منابع فایناس چینی احداث شود،گفت: این موضوع در سفر رئیس جمهور چین به ایران جزء تفاهمات ٢ کشور قرار گرفته و بانک "سی. دی. بی" مسئولیت تامین منابع فایناس و بانک صنعت و معدن عاملیت آن را برعهده گرفت.

بانک صنعت و معدن عاملیت تامین منابع فاینانس نیروگاه زنجان یک را برعهده دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی که در در مراسم آغاز عملیات اجرایی نیروگاه "زنجان یک" و پروژه‌های برق منطقه‌ای سخن می گفت با اعلام اینکه هم‌اکنون زنجان قطب صنعت برق کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: در تلاشیم با توسعه صنایع برق اعم از صنایع الکترونیک و آی.تی به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.
    وی تصریح کرد: یک نیروگاه از چهار نیروگاه یاد شده توسط دولت احداث و سپس به بخش خصوصی واگذار شد اما سه نیروگاه دیگر استان که مجریان آنها از سال ٨٦ و ٨٧ تعیین شده بودند به دلیل تحریم و مشکلات بانکی در داخل، نتوانستند عملیات اجرایی را آغاز کنند.
    رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد عملیات اجرایی نیروگاه زنجان ٢ که در مجاورت همین نیروگاه قرار دارد در سال ٩٣ آغاز شد . وی خاطرنشان کرد: امروز قراردادهای خرید توربین‌های کلاس اف نیروگاه زنجان ٢ نهایی شده و بر اساس اعلام مپنا این توربینها در حال حمل به ایران است که از سه دستگاه یک دستگاه آن متعلق به استان زنجان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی