عصر بازار

قائم‌مقام بانک‌انصار در سازمان بورس و اوراق بهادارتهران:

ما به دنبال اثبات شایستگی های حرفه ای و ایفای نقش در اقتصادمقاومتی هستیم

عصر اعتبار- آقای فروتن قائم‌مقام بانک انصار به همراه معاونان اقتصادی و مالی این بانک طی دیدار با مسولین سازمان بورس و اوراق بهادارتهران که به مناسبت پنجمین سال ورود بانک‌انصار به بازار بورس و درمحل این سازمان در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای صورت گرفت، طی سخنانی با اشاره به مقام نخست این بانک در شفافیت‌اطلاعاتی شرکت های حاضر در بازار بورس و اوراق بهادار کشور گفت: بانک‌انصار با پشتوانه‌ای قوی به عرصه بانکداری ورود کرد و ما به اتکای نیروهای متخصص، متعهد وخدوم ضمن پایبندی به موازین فقهی وشرعی در بانکداری به دنبال اثبات شایستگی های حرفه‌ای و ایفای نقش در مسیر اقتصادمقاومتی هستیم.

ما به دنبال اثبات شایستگی های حرفه ای و ایفای نقش در اقتصادمقاومتی هستیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، قائم‌مقام بانک‌انصار سپس با اشاره به موفقیت های بانک انصار طی سال های اخیر در کسب رتبه نخست شفافیت اطلاعاتی، بازده بالای سهام، ارزش بازار، رضایت 87درصدی مشتریان، پایین بودن سطح مطالبات معوق و برتری تعداد سهامداران گفت: بانک انصار بیشترین تجهیز منابع و بالاترین حجم مصرف قرض الحسنه را در میان بانک های خصوصی کشور داراست.

    آقای فروتن در پایان به توسعه بانکداری الکترونیک در بانک انصار به منظور تأمین حداکثری نیازهای روزآمد مشتریان اشاره کرد و از راه اندازی سوپرمارکت های مالی در شعب منتخب این بانک در سالجاری خبر داد.

    این گزارش می افزاید که در مراسم نمادین پنجمین سالروز عرضه سهام بانک انصار در بورس اوراق بهادار تهران، با نواختن زنگ معاملات توسط آقای یحیی فروتن عضو هیات مدیره بانک انصار، دادوستد سهام در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.

    پس از مراسم نمادین نواختن زنگ معاملات، نشست خبری با اصحاب رسانه مربوط به سالروز عرضه سهام بانک انصار در محل سالن کنفرانس بورس تهران برگزار شد و به سوالات خبرنگاران به طور مبسوط پاسخ گفته شد.

    در این نشست خبری آقای حسینی مقدم معاون ناشران و اعضا ، ضمن عرض خیر مقدم به مجموعه بانک انصار، پنجمین سالروز عرضه سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار را تبریک گفت و افزود: در این مراسم یکبار دیگر بحث تعامل بازار سرمایه و بخش واقعی اقتصاد را به همدیگر یادآوری می کنیم. این فضا شرایطی را مهیا می کند تا بتوانیم سخنان مدیران شرکت ها را با جامعه سهامداری درمیان بگذاریم و همچنین فرصتی است که نظرات سرمایه گذاران به گوش مدیران شرکت ها برسد.

    وی گزارشگری بانک انصار را به موقع و با قابلیت اتکا دانست و ابراز امیدواری کرد این روند همچنان ادامه داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی