عصر بازار

۱۰۰ سکه طلا هدیه مسئولین کرمانشاه به کیانوش رستمی

عصر اعتبار- مدیرکل ورزش استان کرمانشاه از اهدای ۱۰۰ سکه به پاس افتخار آفرینی کیانوش رستمی در رقابتهای المپیک ریو خبر داد.

۱۰۰ سکه طلا هدیه مسئولین کرمانشاه به کیانوش رستمی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مجتبی جوهری اظهار کرد: باوجود اندیشیدن تمامی تمهیدات لازم و شور و اشتیاق وافر استان برای استقبال باشکوه از کیانوش رستمی، متاسفانه وی به دلایل شخصی که قبلا اعلام کرده است تمایلی به این امر نشان نداد و علیرغم پیگیری های بسیار از طریق خانواده وی، این استقبال لغو شد.

    جوهری پیگیریهای مستمر استاندار کرمانشاه برای استقبال باشکوه و تجلیل از ابن قهرمان ارزشمند استان را خاطرنشان کرد و گفت: از ابتدا مقرر بود همزمان با استقبال از این قهرمان ارزشمند میزان و نحوه هدیه استان به رستمی نیز اعلام شود.

    وی تاکید کرد: بر اساس تصمیمی که در کمیته حمایت از قهرمانان در استانداری اتخاذ شد، مقرر شد برای قدرشناسی از کیانوش رستمی در مراسمی باشکوه 100 سکه طلا به او هدیه شود.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تاریخ برگزاری مراسم اهدا 100 سکه طلا از سوی مسئولین استان کرمانشاه به کیانوش رستمی متعاقبا اعلام خواهد شد.

    جوهری افزود: انتظار داریم سایر بخش‌های خصوصی، بانک و موسسات و... نیز که با نصب بنر خوشحالی خود را از کسب مدال طلای کیانوش رستمی در رقابتهای المپیک ریو نشان دادند، برای تجلیل از وی در این مراسم پیشقدم شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی