عصر بازار

عضو شورای شهر اسلامی شهر اهواز تصریح کرد:

بانک شهر الگوی بانکداری نوین

عصر اعتبار- عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اقدامات بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک گفت: این بانک می‌تواند الگویی برای سایر بانک‌ها در حوزه بانکداری نوین باشد.

بانک شهر الگوی بانکداری نوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، هدایت ممبینی عضو شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر اهمیت تعامل شهرداری‌ها با این بانک گفت: شهر اهواز در توسعه خدمات شهری با حمایت بانک شهر بسیار موفق بوده است و این ارتباط دوسویه منجر به نتیجه برد- برد میان این دو نهاد شده است.
    وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی بانک شهر اظهار کرد: در چند سال گذشته، این بانک موفق به انجام اقدامات بسیار نوینی شده است و هم اکنون جزو بانک‌های برتر در کشور است.
    ممبینی خاطرنشان کرد: در این مدت، هر زمان که مدیران بانک شهر در صحن شورای شهر اهواز حضور یافتند و گزارشی از نتایج همکاری با شهرداری اهواز را ارائه کردند، از سوی این مجموعه مورد تایید قرار گرفتند.
    این عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر این ‌که شهرداری‌ها منابع خوبی برای بانک شهر هستند و از سویی می‌توانند با حمایت این بانک، رضایت مردم را در ارائه خدمات بهتر کسب کنند، گفت: بانک شهر می‌تواند در بسیاری از پروژه‌ها با شهرداری این شهر همکاری کند و به عنوان سرمایه‌گذار بخش خصوصی حضور یابد.
    وی با اشاره به موفقیت‌های اخیر این بانک اظهار کرد: با وجود آن ‌که بانک شهر، بانک نوپاییست اما تا کنون موفقیت‌های بسیاری در حوزه داخلی و بین‌المللی داشته که قابل تحسین است و جای قدردانی دارد.
    ممبینی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی 10 پیشخوان شهرنت در اهواز گفت: شهروندان این شهر، استقبال خوبی ازپیشخوان‌های شهرنت داشته‌اند و این مراکز، پاسخگوی بسیاری از نیازهای بانکی در طول شبانه‌روز است که حرکتی نو و در مسیر تحقق بانکداری نوین بوده است.
    عضو شورای اسلامی شهر اهواز در ادامه ابراز امیدواری کرد تا بانک شهر الگویی برای سایر بانک‌های کشور شود و در همه ابعاد توسعه یابد و ارتباط آن با شهرداری‌های سراسر کشور هرچه بیشتر تقویت شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی