عصر بازار

با انتشار دفترچه راهنما از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد:

مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران در پنج رشته بیمه‌ای دانشجو می‌پذیرد

عصر اعتبار- مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران وابسته به شرکت سهامی بیمه ایران، برای سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۵ در پنج رشته بیمه‌ای دانشجو می‌پذیرد.

مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران در پنج رشته بیمه‌ای دانشجو می‌پذیرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این پنج رشته عبارت‌اند از "کاردانی حرفه‌ای امور بیمه"؛ "کاردانی حرفه‌ای حسابداری در شرکت‌های بیمه"؛ "کاردانی حرفه‌ای حسابداری- حسابداری دولتی"؛ "کاردانی حرفه‌ای حسابداری – حسابداری مالی"و "کاردانی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار". پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امور بیمه و کاردانی حرفه‌ای حسابداری در شرکت‌های بیمه برای مهر 95 و در سه رشته دیگر برای بهمن امسال خواهد بود.

    این گزارش می‌افزاید: داوطلبان پذیرش در این رشته‌ها می‌توانند به "دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی" که هفتم شهریور از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد، مراجعه و در جدول شماره 4 این دفترچه سایر اطلاعات و مشخصات هریک از رشته‌های بیمه‌ای را دریافت کنند.

    بنا بر اطلاع سازمان سنجش آمورش کشور، پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی-کاربردی که از روز یکشنبه، 7 شهریور 95 آغاز شده است، تا روز 13 شهریورماه ادامه خواهد داشت و منحصرا به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت www.Sanjesh.orgصورت می‌گیرد.

    مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران، تنها مرکز تخصصی آموزش بیمه در کشور است که از سال 1389 بر اساس مجوز شماره 189404/22/2 مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دارای مجوز پذیرش دانشجو بوده است. این مرکز طی 5 سال گذشته با جذب استادان و خبرگان حوزه بیمه، 28 دوره کارشناسی و کاردانی بیمه‌ای را برگزار کرده است. با توجه به نیاز روزافزون صنعت بیمه کشور به نیروهای متخصص، از مجموع 1534 دانش‌آموخته این مرکز، هم‌اکنون بسیاری از آنها در مراکز و شرکت‌های بیمه‌ای اشتغال به کار دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی