عصر بازار

برگزاری نشست بررسی عملکرد بانک صنعت و معدن در استان البرز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

عصر اعتبار- نشست "بررسی عملکرد بانک صنعت و معدن استان البرز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی" در محل سرپرستی این بانک در استان و با حضور مدیر کل اقتصادی استانداری و ریاست سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز برگزار شد.

برگزاری نشست بررسی عملکرد بانک صنعت و معدن در استان البرز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، در این جلسه بهزاد مدیر کل اموراقتصادی و بین الملل استانداری از مدیریت بانک صنعت و معدن استان که با توجه به محدودیت منابع و منابع انسانی ، بالاترین میزان پرداخت تسهیلات را داشته قدردانی کرده و بیان داشت: توقع از بانک باید به اندازه ظرفیت منابع تجهیز شده در بانک باشد.
    موفق ، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان البرز نیز ضمن قدردانی از عملکرد بانک صنعت و معدن در استان اعلام کرد : این بانک رتبه اول را در بین بانک های استان البرز در پرداخت تسهیلات از محل اقتصاد مقاومتی دارا بوده و همواره در تمام گزارشات ، عملکرد این بانک در رتبه های نخست بوده است.
    وی ضمن ابراز امیدواری برای این که کماکان این بانک رتبه اول را حفظ کند ،خواستار تسریع در بررسی سایر طرحهای معرفی شده به این بانک شد.
    زارعی رئیس خانه صنعت و معدن استان در این نشست پیشنهاد کرد: با توجه به میزان سپرده های تقسیم شده بین بانکهای استان و حجم طرحهای معرفی شده به بانک صنعت و معدن ،ازاین پس معرفی طرح به بانک صنعت و معدن متوقف شده و طرحها به سایر بانکها معرفی شود.
    وی ضمن قدردانی از بانک صنعت و معدن گفت : بانک دقت بالایی در بررسی و پرداخت تسهیلات داشته و تسهیلات را نظارت شده پرداخت می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی