عصر بازار

خانواده رکن اصلی جامعه است

عصر اعتبار- همایش خانوادگی عترت با حضور مدیرکل حراست بانک مهر اقتصاد در استان خراسان شمالی برگزار شد.

خانواده رکن اصلی جامعه است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مرادی – مدیر کل حراست بانک - در این همایش به نقش خانواده در موفقیت و افزایش امید و کارایی همکاران اشاره کرد و گفت: مادران و همسران تربیت کننده فرزندانشان هستند از اینرو نقش آنها در شکل گیری یک خانواده و جامعه سالم بسیار حائز اهمیت است.

    وی یکی از آسیب های خانواده را در عصر حاضر، گسترش لجام گسیخته فضاهای مجازی همچون اینترنت و شبکه های اجتماعی عنوان کرد و گفت: بر اساس آمار منتشر شده در کشور ما 20 میلیون ایرانی به طور متوسط روزانه 144 دقیقه از وقت خود را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می گذراند که تنها کمتر از 2 دقیقه آن برای تحقیقات علمی و پژوهشی می باشد.

    مدیرکل حراست بانک مهر اقتصاد گفت: بر اساس این آمار 19 میلیون کاربر اینترنت زیر 18 سال در ایران وجود دارد که این امر کانون خانواده ها را تهدید می کند.

    وی با اشاره به رشد روزافزون شبکه های مجازی و خطراتی که از طریق آن کانون خانواده ها را تهدید می کند بیان داشت: خانواده ها باید نسبت به استفاده از شبکه های مجازی حساس بوده و کنترل های لازم را در این خصوص داشته باشند.

    مدیر کل حراست بانک مهر اقتصاد خانواده را رکن اصلی هر جامعه ای عنوان کرد و گفت: سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده است بنا بر این باید برای محافظت اعضای خانواده ها از توطئه های دشمنانِ اسلام و انقلاب، عرصه جنگ نرم را بشناسیم و تلاش کنیم بصیرت خود را در خصوص دشمن شناسی، ابزارهای جنگ نرم، اهداف دشمن و راه های جلوگیری از آن افزایش دهیم.

    در ادامه، حسین اسلامی – رئیس اداره امور شعب استان - اظهار داشت: بی تردید دستاوردهای بانک مهر اقتصاد با همت کارکنان و حمایت خانواده های آنها میسر شده است چرا که اگر صمیمت، دلگرمی و پشتیبانی اعضای خانواده از همکاران نبود نمی توانستند به نحو احسن فعالیت های خود را انجام دهند.

    وی ارتقاء رتبه استان در سطح کشور در حوزه جذب منابع، مصارف و کاهش مطالبات را مرهون همت و تلاش جهادی کارکنان عنوان کرد و گفت: همسران کارکنان همواره نقش بی بدیلی در موفقیت و دستاوردهای بانک داشته اند.
    گفتنی است این مراسم با اجرای برنامه های متنوع تفریحی و آموزشی ادامه داشت و در پایان مراسم، شعب برتر در مرحله اول طرح جهادی و برگزیدگان جام ورزشی کرامت مورد تشویق قرار گرفتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو