عصر بازار

معاون بیمه ایران:

بیشترین ضریب خسارت در خوزستان خسارت درمان یا اشخاص است

عصر اعتبار- اهواز ـ معاون بیمه ایران گفت: بیشترین ضریب خسارت در خوزستان خسارت درمان یا اشخاص است.

بیشترین ضریب خسارت در خوزستان خسارت درمان یا اشخاص است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، سرخاب حیدری ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: رسالت و مأموریتی که در اساسنامه برای شرکت بیمه ایران تعریف شده تأمین امنیت سرمایه های مادی و معنوی است. در خوزستان سرمایه گذاری های عظیم نفت و گاز که زمینه تأمین امنیت سرمایه گذاری مهمترین مسئله صنعت بیمه است.

    وی افزود: تأمین امنیت سرمایه گذاری سرآمد استراتژی کلی بیمه ایران در غرب آسیا است و در این راستا برنامه ریزی می کنیم.

    معاون بیمه ایران تصریح کرد: خوزستان متنوع ترین سرمایه گذاری را در ایران دارد و به همین تناسب هم ریسک بیمه در استان زیاد و حتی از متوسط کشوری هم بالاتر است.

    حیدری بیان کرد: ضریب نفوذ بیمه ای در کشور حدودا یک درصد تعریف شده و در خوزستان 0.53 است. بیشترین ضریب خسارت در خوزستان خسارت درمان یا اشخاص است.

    وی عنوان کرد: یک هزار میلیارد تومان از ابتدای 92 تا چهار ماه امسال خسارت به زیان دیدگان پرداخت کرده و تعداد پرونده های رسیدگی شده 4 میلیون و 546 هزار و 141 فقره بوده است.

    معاون بیمه ایران یادآور شد: نرخ متوسط رشد حق بیمه عدد 15 را نشان می دهد که از متوسط نرخ صنعت بیمه در کشور تقریبا تبعیت می کند. نرخ رشد خسارت در خوزستان عدد 20 را نشان می دهد یعنی 5 درصد از متوسط حق بیمه کشور بیشتر پرداخت کردیم.

    حیدری در پایان گفت: بالای 100 درصد خسارت را به مردم پرداخت کردیم. ضریب ساده خسارت عدد 95 است ولی اگر محاسبه کنیم بالای 100 درصد پرداخت می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی