عصر بازار

تخصیص ۲۰ میلیارد اعتبار برای ایمن سازی صندوق‌های صدقات

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد استان تهران از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایمن سازی صندوق‌های صدقات خبر داد.

تخصیص ۲۰ میلیارد اعتبار برای ایمن سازی صندوق‌های صدقات
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه طرح ایمن‌سازی صندوق‌های صدقات در استان تهران به عنوان پایلوت انتخاب شده است، اظهار داشت: 670 هزار صندوق صدقات در استان تهران وجود دارد که از این تعداد 43 هزار صندوق در میادین، معابر و خیابان‌های اصلی تعبیه شده اند.

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اقتصاد آنلاین، وی افزود: 15 درصد از صندوق های صدقات توسط معتادان متجاهر در معرض آسیب قرار دارند که در این راستا با نیروی انتظامی تفاهم نامه‌ای امضا کرده‌ایم و قرار است که با جدیت بیشتری با سارقان صندوق‌ها برخورد شود.

    مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: بیشترین آسیب وارده به صندوق های صدقات بزرگ انجام می شود که در معابر عمومی، میادین و مسیرهای پرتردد نصب شده اند.

    ولیئی تعداد صندوق های بزرگ تهران را 43 هزار عدد بیان کرد و افزود: 20 هزار صندوق از این تعداد به دلیل استقرار در مناطق آسیب خیز تهران در دست تعمیر و ایمن سازی هستند که حدود 20 میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است، هزار صندوق نیز تاکنون با ساماندهی قفل و دهانه ورودی ایمن شده‌اند و نتایج این کار نشان می دهد که شاهد افزایش در آمدهای صدقات بوده‌ایم.

    مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: با شماره گیری # 021 *8877* از طریق تلفن همراه امکان واریز مستقیم وجوه و کمک های مردمی به حساب کمیته امداد استان تهران میسر است، همچنین سامانه تلفن گویای 7355 نیز آماده دریافت صدقات و سایر کمک های مردم نیکوکار است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی