عصر بازار

شهردار اصفهان خبر داد:

درک بانک شهر از مدیریت شهری متفاوت از سایر بانک‌هاست

عصر اعتبار- شهردار اصفهان با اشاره به نقش بانک شهر در سرعت اجرای پروژه‌های شهری گفت: درک بانک شهراز"مدیریت شهری وفعالیت آن"بادرک سایربانک ها متفاوت است و برای توسعه وپیشرفت وآبادانی شهرها تلاش می‌کند.

درک بانک شهر از مدیریت شهری متفاوت از سایر بانک‌هاست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مهدی جمالی نژاد، شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری‌ها گفت:
    فعالیت‌های خدماتی شهرهابرعهده شهرداری‌هاست ودراین بین عمده فعالیت‌های شهرداری‌ها جنبه عمرانی دارد و با توجه به این‌که وظایف شهرداری بانیازها و زندگی عمومی شهروندان عجین است،شهرداری یک نهادشهروندی و اجتماعی نیزمحسوب می‌شود.
    وی با اشاره به اهمیت تامین منابع مالی برای شهرداری‌ها افزود: مسائل مالی و تأمین بودجه و اعتبار مورد نیاز پروژه ها برای شهرداری‌ها اهمیت بسیار زیادی به ویژه در پروژه های زیر ساختی دارد و مشارکت جدی و مؤثر شهروندان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی همیشه مدنظر شهرداری‌ها بوده و هست.
    ضرورت تعامل بیشتر شهرداری‌ها با بانک شهر
    جمالی نژاد با اشاره به اهمیت حمایت بانک شهر از پروژه‌های عمرانی خاطر نشان کرد:  درک بانک شهراز"مدیریت شهری وفعالیت آن"بادرک سایربانک ها متفاوت است و برای توسعه وپیشرفت وآبادانی شهرها تلاش می‌کند.
    وی افزود: اگر چه همکاری و تعامل بانک شهر با شهرداری‌ها در تامین منابع مالی و جلب مشارکت بخش‌های خصوصی برای توسعه زیرساخت‌ها، موثر و نتیجه‌بخش بوده است اما لازم است که تعاملات افزایش یابد و به طور مداوم ایده های مناسب تری جهت تسهیل تأمین مالی پروژه های شهری از طریق منابع بانک ارائه شود.
    جمالی نژاد خاطر نشان کرد: در مقطع فعلی که با رکود اقتصادی مواجه هستیم کمک بانک شهر می تواند پس اندازهای مردم شهر را به حوزه طرح‌های عمرانی وارد کرده تا پروژه های عمرانی شهر حتی در شرایط رکود نیز به خوبی جلو رود.
    وی با بیان این‌که بانک شهر بازوی کمکی شهرداری‌ها در تامین منابع مالی است، تصریح کرد: ، از آنجا که بانک شهر آرزوی دهها سالۀ شهرهای کشور با عنوان بانک شهرداری‌ها بوده است، انتظار از آن بسیار بالا و زیاد است.
    بانک شهر از جنس مدیریت شهری
    شهردار اصفهان،  بانک شهر را از جنس مدیریت شهری و در راستای پیشرفت، آبادانی و عمران شهرها داسنت و افزود: این بانک امانتدار مردم است تا پول های مردم را برای پیشرفت شهرشان سرمایه گذاری کند وبنابراین انتظار می رود بیشتر منابع بانک شهر به حوزه ایجاد زیر ساخت های شهری وارد شود.
    وی افزود: بانک شهر با پرداخت تسهیلات به پیمانکاران جهت اجرای پروژه های عمرانی و همچنین ارائه ضمانتنامه های بانکی به پیمانکاران نقش به سزایی در بهبود ارتباط میان شهرداری و پیمانکاران دارد.
    جمالی نژاد با اشاره به تعامل شهرداری اصفهان با بانک شهر اظهار کرد: از جمله مهم ترین پروژه های شهری که با کمک بانک شهر به پایان نزدیک است، خط یک قطار شهری است که فازهای اول و دوم آن به اتمام رسیده و فاز سوم آن در حال تکمیل است.
    افزایش خدمات رسانی به شهروندان با همراهی بانک شهر
    شهردار اصفهان با بیان این‌که وجود بانک شهر در کنار خانواده بزرگ شهرداری، می‌تواند خدمات‌رسانی به شهرداری و مردم را بهتر و کامل‌تر کند، گفت: یکی از نقاط قوت ساختار بانک شهر،تلاش در جهت دریافت نظرات شهرداران جهت توسعه همکاری ها و نیز تعامل و همکاری نزدیکاین بانک با با شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته به آن است، ضمن اینکه نگرش بانک شهر به مسائل شهری و این‌که شهرداری ها سهامداران اصلی بانک شهر هستند، در همسویی فعالیت های بانک با توسعه شهری بسیار موثر و حائز اهمیت خواهد بود.
    وی، معرفی خدمات اختصاصی و کارآمد بانک شهر در حوزه مدیریت شهری به شهرداری‌ها را از  نتایج تعامل مدیران این بانک با شهرداری‌ها دانست و افزود: این تعامل، زمینه‌ساز توسعه و تداوم فعالیت بیشتر میان این بانک و شهرداری‌های کل کشور باشد؛ این همکاری نزدیک می تواند بهبود عملکرد مدیریت شهری را به همراه داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی