عصر بازار

شرایط اعطای وام ۴۰ تا ۸۰ میلیونـی مسکن

عصر اعتبار- عضو هیئت مدیره بانک مسکن در خصوص نحوه افتتاح حساب در بانک مسکن برای دریافت این تسهیلات اظهار داشت: حداقل مبلغ مورد نیاز برای افتتاح حساب ۱۳میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و سپرده گذار پس از گذشت سه سال مجاز به دریافت تسهیلات می شود.

شرایط اعطای وام ۴۰ تا ۸۰ میلیونـی مسکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم رحیمی انارکی عضو هیئت مدیره بانک مسکن در خصوص کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن اولی ها اظهار داشت: طبق دستور رییس جمهور برای بار سوم نرخ سود این تسهیلات کاهش پیدا کرده که بر اساس آن نرخ سود این تسهیلات به 9.5 درصد در مناطق شهری و 8 درصد در بافت فرسوده شهری کاهش یافته است.

    وی ادامه داد: سقف تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن یکم برای تهران 80 میلیون تومان، برای مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر 60 میلیون تومان و برای سایر شهرها 40 میلیون تومان است.

    انارکی گفت:اقساط پلکانی تسهیلات 60 میلیون تومانی در بافت فرسوده شهری که در گذشته با سود 14 درصد 862 هزار تومان بود، با سود 8 درصد به 512 هزار تومان و در خارج از بافت فرسوده شهری با سود 9.5 درصد به 557 هزار تومان کاهش یافت که حاکی از کاهش 41 درصدی میزان اقساط پرداختی دارد.

    وی در خصوص نحوه افتتاح حساب در بانک مسکن برای دریافت این تسهیلات اظهار داشت: حداقل مبلغ مورد نیاز برای افتتاح حساب 13میلیون و 500 هزار تومان  است و سپرده گذار پس از گذشت سه سال مجاز به دریافت تسهیلات می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی