عصر بازار

تشکیل ستاد مدیریت بحران بیمه ایران درپی طوفان مازندران

عصر اعتبار- در پی وقوع طوفان شدید و بارندگی سیل آسا در استان‌ مازندران، ستاد بحران بیمه ایران دراستان تشکیل شد.

تشکیل ستاد مدیریت بحران بیمه ایران درپی طوفان مازندران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،  بامداد جمعه 12شهریور و درپی وقوع طوفان شدید، مدیرکل بیمه ایران مازندران با فراخوان همکاران در مرکز استان و شعبه ها ، با ایجاداکیپ های امداد، آنان را به مناطق آسیب دیده اعزام کرد.
       «بهرام دارایی» به همراه مدیرکل ستاد بحران استانداری مازندران و هیات همراه با سرکشی به شعب بیمه ایران در استان ضمن تاکید بر حضور مستمر در محل کار، خواستار درک فوریت های بیمه ای و همراهی کارکنان بیمه ایران با زیان دیدگان شد.
       وی با حضور در برنامه گفت وگوی زنده تلویزیونی مرکز استان ، ضمن ابراز همدردی با زیان دیدگان این حادثه تاکید کرد ، مردم با در دست داشتن بیمه نامه های ذی ربط می توانند دراسرع وقت خسارت خود را دریافت و زیان ناشی از بروز این گونه حوادث را به شرکتهای بیمه منتقل کنند.
       طوفان سهمگین ، بامداد جمعه موجب بارش باران و رعد و برق شدید در مازندران وایجاد خسارت شدید به برخی شهرهای این استان در روزهای پایانی تابستان شد.
       طوفان ، ضمن وارد آوردن خسارات‌ گسترده به واحدهای مسکونی و تاسیسات آب و برق رسانی، موجب بروز آب گرفتگی ، تخریب معابر، شکستن و سقوط درختان تنومند بر ساختمانها و از بین رفتن باغ ها و مزارع شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی