عصر بازار

نماینده صندوق بازنشستگی کشوری مدیرعامل بیمه ملت شد

عصر اعتبار- نماینده صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان مدیرعامل جدید بیمه ملت انتخاب شد.

نماینده صندوق بازنشستگی کشوری مدیرعامل بیمه ملت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمود طهماسبی پور، مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری، با اعلام این خبر گفت: پس از مذاکرات فشرده در نشست هیات مدیره بیمه ملت، نماینده صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان مدیرعامل جدید بیمه ملت انتخاب شد. به این ترتیب مدیریت بیمه ملت از این پس، در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار گرفت.

    طهماسبی پور با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی از سهامداران عمده بیمه ملت هستند، تاکید کرد: این شرکت بیمه ای عملاً در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

    وی از تلاش برای ایجاد ارزش افزوده در صندوق بازنشستگی با بهره گیری از ظرفیت های بیمه ملت برای بازنشستگان خبر داد و گفت: برنامه صندوق بازنشستگی کشوری، مشارکت و سهامدار کردن بازنشستگان کشوری در شرکت بیمه ملت است تا از این طریق، بازنشستگان نیز از سود این شرکت بهره مند شوند.

    مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری، همچنین اظهار داشت: با تغییرات صورت گرفته در مدیریت بیمه ملت، فعالیت های این شرکت گسترش خواهد یافت و این شرکت خدمت رسانی به بازنشستگان و خانواده های آن ها را نیز در دستور کار خود قرار خواهد داد.

    طهماسبی پور به ظرفیت های بیمه ملت اشاره و تصریح کرد: این شرکت با در اختیار داشتن بیش از یک هزار نماینده، از جمله بزرگترین شرکت های بیمه ای در کشور از نظر حجم فعالیت، تعداد شعب و نمایندگی است و رتبه توانگری آن نیز یک است.

    وی اضافه کرد: این شرکت با سرمایه ای بالغ بر دو هزار و 850 میلیارد ریال از لحاظ سرمایه ای نیز در جایگاه مناسبی قرار دارد. درعین حال، برنامه ای برای افزایش سرمایه تا چهار هزار میلیارد ریال و انجام بیمه گری اتکایی را در دستور کار خود دارد.

    طهماسبی پور با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته، بخش اصلی پرتفوی بیمه زیر مجموعه های صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرکت منتقل خواهد شد، گفت: بیمه ملت به طور گسترده در کنسرسیوم های بیمه گری کشور حضور خواهد داشت. در مجمع این شرکت نیز انتظار می رود تا حق بیمه تولیدی در این شرکت به رشد چشمگیری دست یابد.

    وی تصریح کرد: در کنار این موارد، با افزایش شعب و استفاده از ظرفیت های صندوق بازنشستگی کشوری، فعالیت های این شرکت گسترش قابل توجهی خواهد یافت.

    طهماسبی پور همچنین از توسعه فعالیت های سرمایه گذاری شرکت بیمه ملت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این شرکت دارایی های غیرمولدی دارد که با توجه به استراتژی های جدید، تلاش می شود تا به دارایی های مولد تبدیل شود.

    علیرضا ابراهیم پور، نماینده شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، در نشست هیات مدیره بیمه ملت، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت بیمه ای انتخاب شد. ابراهیم پور، دارای مدرک دکترای مدیریت با گرایش مدیریت فرهنگ سازمانی است و عضویت در انجمن حرفه ای صنعت بیمه و هیات مدیره شرکت بیمه ملت، مدیرعامل لیزینگ بانک ملت و گروه بهمن و همچنین مشاور رئیس کل گمرک ایران را در کارنامه اجرایی خود دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی