عصر بازار

مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاح شعبه رفسنجان؛

مسیر اصلی سودآوری بانکها تنها از ارائه خدمات متمایز بر روی ابزارهای الکترونیکی می‌گذرد

عصر اعتبار- عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: مسیر اصلی سودآوری بانکها تنها از ارائه خدمات متمایز بر بستر ابزارهای الکترونیکی می‌گذرد که می‌تواند موجبات سوددهی و افزایش بهره وری بانک را فراهم کند.

مسیر اصلی سودآوری بانکها تنها از ارائه خدمات متمایز بر روی ابزارهای الکترونیکی می‌گذرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، مراسم افتتاح شعبه رفسنجان ساعاتی قبل با حضور پورسعید مدیرعامل، پویان شاد معاون عملیات بانکی، فصیحی مدیر حوزه مدیرعامل، حجت الاسلام والمسلمین رمضانی امام جمعه رفسنجان، مهندس سنجری مدیر کل امور اقتصادی استانداری کرمان و امیری رئیس شورای هماهنگی بانکهای استان کرمان و جمعی از کسبه و مشتریان افتتاح شد.

    در این مراسم مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به هفته بانکداری اسلامی و تاریخچه بانکداری بدون ربا اظهار داشت: فعالیت اصلی بانک، ارائه خدمات بانکی است و تنها در این صورت است که دوام بانک تضمین خواهد شد.

    پورسعید افزود: مسیر اصلی سودآوری بانکها تنها از ارائه خدمات متمایز بر بستر ابزارهای الکترونیکی می‌گذرد که می‌تواند موجبات سوددهی و افزایش بهره وری بانک را فراهم کند.
    وی در انتهای سخنان خود برای همکاران مدیریت شعب استان کرمان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

    در ادامه امیری رئیس شورای هماهنگی بانکها آمارهایی را از وضعیت منابع و مصارف بانکهای استان بازگو کرد و با اشاره به نقش مهم بانکها گفت: بانکها نقش بسیار مهمی در بازسازی بافت های فرسوده، توسعه کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن در استان کرمان داشته اند که نشان از فعالیت موثر و همسوی این نهادهای اقتصادی در راستای توسعه کشور است. 

    در این مراسم خواجوئی مدیریت شعب استان کرمان بانک ایران زمین با ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل بانک در این استان بر توسعه فعالیتهای بانک ایران زمین در استان کرمان تاکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی