عصر بازار

معرفی انجمن همراهان سبز شرکت بیمه دی در استان خراسان

عصر اعتبار- مدیر شعبه خراسان جنوبی و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان دیدار کردند.

معرفی انجمن همراهان سبز شرکت بیمه دی در استان خراسان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، به منظور معرفی انجمن همراهان سبز شرکت بیمه دی مدیر شعبه خراسان جنوبی و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان دیدار و گفتگو کردند.
    در این دیدار که با حضور معاونین اداره کل برگزار شد، شریعتی مدیر بیمه استان، پیرامون اقدامات انجام شده از سوی شرکت بیمه دی در زمینه حفاظت از محیط زیست و تشکیل انجمن همراهان سبز مطالبی را عنوان کرد.
    شریعتی فر گفت: این حرکت ارزشی با تدبیر هوشمندانه مدیرعامل محترم شرکت بیمه دی ابداع و به کلیه شعب بیمه دی در سراسر کشور ابلاغ شد. هم¬اکنون همکاران ما در ستاد مرکزی و مدیران استانی در جهت حفظ محیط زیست تلاش ویژه¬ای دارند و کارکنان بیمه دی معتقدند برای حفظ محیط زیست ابتدا باید از خود شروع کنیم. در همین راستا در مجموعه ستاد و شعب بیمه دی از زیرساخت های طبیعی استفاده می¬شود و استفاده از انرژی بصورت بهینه صورت می¬گیرد.
    وی در ادامه جلسه در خصوص ارائه انواع خدمات فرهنگی و بیمه¬ای در زمینه حمایت و حفاظت از محیط زیست از طریق انجمن همراهان سبز شرکت بیمه دی مطالبی را عنوان کرد.
    سپس مهندس آرامنش، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهار داشت : نگاه شرکت بیمه دی به محیط زیست تحسین برانگیز است و امیدواریم بتوانیم همکاری و تعامل خوبی بین دو مجموعه در این زمینه ایجاد کنیم.
    وی افزود: بی¬شک این اقدام ارزشمند شما در شرکت بیمه دی می¬تواند زمنیه همکاری هرچه بیشتر دو مجموعه را فراهم کرده و نقش بسزایی در حفاظت از محیط زیست داشته باشد. ایشان در ادامه با توجه به سابقه خوب همکاری فی ما بین در سالهای گذشته در خصوص واگذاری موارد بیمه ای خود به شرکت بیمه دی اعلام آمادگی کرد.
    در انتهای جلسه، لوح یادبود انجمن همراهان سبز، به مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اهدا شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی