عصر بازار

بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان یزد

عصر اعتبار- محسن پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان منابع، مصارف و مطالبات بانکی، از مدیریت شعب استان یزد بازدید کرد.

بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان یزد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ارزیابی آمار عملکردی شعب استان در حوزه بازاریابی و جذب منابع، تخصیص بهینه منابع، بررسی نحوه پیگیری شعب در وصول مطالبات، مطالعه درخصوص پتانسیل های موجود و عملکرد ستاد و شعب در جذب منابع پایدار از جمله اهداف این بازدیدها بود.

    در این سفر، رئیس هیات مدیره بانک علاوه بر بازدید از شعبه مرکزی و دوایر ستادی مدیریت شعب استان یزد از شعب شهید رجایی، بعثت، نواب صفوی، میبد، طالقانی و باجه مریم آباد بازدید نمود.

    پدرام در بازدید از شعب این استان ضمن تاکید بر رعایت اصول مشتری مداری بیان داشت: باید با تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر، برنامه ریزی مدون و مناسبی برای معرفی و تشریح خدمات بانک به مردم و سازمان ها و نهادهای مختلف صورت پذیرد.

    رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: برگزاری جلسات مستمر با مشتریان و شرکت ها به منظور تبلیغ و ارایه سرویس های مختلف بانکی با هدف جذب منابع بیشتر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کمیته بازاریابی استان باید در این امر مهم، اهتمام ورزد.
    در پایان، جلسه هم اندیشی کارکنان صف و ستاد استان یزد با حضور پدرام در محل ساختمان سرپرستی برگزار و در خصوص پرسش های همکاران رهنمودهای لازم ارائه گردید.

    شایان ذکر است، توکلی مدیر امور استان ها و اقدامی رییس اداره سازمان و برنامه ریزی در این سفر حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی