عصر بازار

نماد موسسه اعتباری کاسپین در شرکت فرابورس ایران

عصر اعتبار- دومین جشنواره رشد،یادگیری و موفقیت های پایدار موسسه اعتباری کوثر با محوریت پژوهش های فرهیختگان کوثر در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نماد موسسه اعتباری کاسپین در شرکت فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دومین جشنواره رشد،یادگیری و موفقیت های پایدار با همکاری معاونت توسعه و مدیریت سرمایه انسانی ، مدیریت برنامه ریزی و تحول و مرکز تحول و استراتژیک موسسه برگزار خواهد شد.

    غلامرضا قبادی؛ دبیر جشنواره گفت:شناخته شدن به عنوان یک سازمان یادگیرنده ، ارتقای مدیریت دانش سازمانی،ثبت و ترویج تجربه های موفق کارکنان و مدیران،ترویج فرهنگ کارتیمی،بالابردن بهره وری کارکنان،روان سازی فرآیند ها و جلوگیری از به هدررفتن منابع را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

    مدیربرنامه ریزی و تحول موسسه اعتباری کوثر افزود؛ برگزاری جشنواره های سالانه فرصت اندیشیدن،خطرکردن و برنده شدن برای کارکنان موسسه در تمامی سطوح را فراهم می نماید.

    وی گفت:مهلت ارسال پایان نامه ها در حوزه های مدیریتی،بانکی ،مالی،فناوری اطلاعات ،بازاریابی و سرمایه های انسانی را تا پایان شهریورماه سال جاری می باشد.در این راستا پایان نامه های ارسالی توسط هیات علمی مرکز تحول استراتژیک بررسی و از پژوهش های برتر در جشنواره تقدیر می گردد.

    درپایان قبادی تاکید کرد:موسسه اعتباری کوثر در راستای تحقق خط مشی سازمانی معتقد به شناسایی و تقویت قهرمانان علمی و تجربی داخلی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی