عصر بازار

پرداخت ۳.۲۸۴ فقره وام ازدواج از سوی موسسه اعتباری کوثر

عصر اعتبار- سرپرست معاونت اعتبارات و تسهیلات گفت: موسسه اعتباری کوثر از ابتدای سال۹۴ تا کنون ۳.۲۸۴ فقره وام قرض الحسنه ازدواج با شرایط سهل و در چارچوب ضوابط بانک مرکزی پرداخت نموده است.

پرداخت ۳.۲۸۴ فقره وام ازدواج از سوی موسسه اعتباری کوثر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی قاضی با اعلام این مطلب اظهار داشت:  در راستای حمایت از تدابیر دولت تدبیر و امید، اهميّت موضوع ازدواج جوانان و ضرورت فراهم کردن زمینه لازم جهت تسهیل این سنت حسنه، موسسه اعتباری کوثر از زمان اتصال به سامانه ازدواج بانک مرکزی تا کنون تعداد 3.284 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 111.920.000.000ریال به زوجین در شعب سراسر کشور پرداخت کرده است.

    سرپرست معاونت اعتبارات و تسهیلات موسسه اعتباری کوثر افزود: در این موسسه وام های 30 و 100 میلیون ریالی قرض الحسنه ازدواج با دوره بازپرداخت 48 ماهه و با شرایط آسان به هریک از زوجین متقاضی پرداخت می شود.

    وی خاطر نشان ساخت: شعب استانهای تهران، آذربایجان شرقی و البرز به ترتیب با اعطای 800، 233و 193 فقره وام ازدواج به جوانان ایران اسلامی رتبه های اول تا سوم را در پرداخت وام ازدواج در موسسه اعتباری کوثر از آن خود کرده اند .

    قاضی تشریح کرد: افزایش بیش از 3 برابری وام ازدواج جوانان می تواند کمک خوبی برای آغاز زندگی و همچنین تامین هزینه مربوط به ازدواج باشد و موسسه کوثر با جدیت تمام در راستای تحقق سیاستهای بانک مرکزی ج.ا.ا در این خصوص گام های موثری برداشته است.

    وی در پایان گفت: در عین حال، می توان امیدوار بود که وام قرض الحسنه 20 میلیون تومانی (مجموع کل پرداختی به زوجین) امکان خوبی را برای شروع زندگی جوانان را فراهم نماید .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی