عصر بازار

زن جوان برای اخاذی از شوهرش خودش را ربود

عصر اعتبار- زن جوان که عاشق خودروی لندکروزر بود وقتی دید شوهر پولدارش حاضر به خرید آن نیست، سناریوی آدم‌ربایی ساختگی طرح کرد.

زن جوان برای اخاذی از شوهرش خودش را ربود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از همشهری، هفته گذشته مرد جوانی به اداره پلیس رفت و خبر از ربوده شدن همسسرش داد. وی گفت: برای انجام کاری به سفر رفته بودم که پیامکی به دستم رسید. فرستنده نوشته بود: «همسرت را گروگان گرفته‌ایم و اگر 500 میلیون تومان پرداخت نکنی، او را به قتل می‌رسانیم.» با دیدن این پیام وحشت کردم اما هرچه با شماره موبایلی که این پیام را فرستاد بود تماس گرفتم کسی پاسخ نداد.

    وی ادامه داد: به فرد ناشناسی که مدعی بود همسرم را ربوده پیام فرستادم و خواستم با همسرم صحبت کنم اما موفق نشدم. به او التماس کردم که بلایی سر همسرم نیاورد. او هم مدعی شد که اگر پلیس را در جریان قرار دهم قطعا جان همسرم را می‌گیرد. من هم راهی تهران شدم و هرچه با موبایل همسرم تماس گرفتم خاموش بود. از طرفی تمام خانه به هم ریخته بود و معلوم بود که افرادی با زور و تهدید او را ربوده‌اند تا از من باج بگیرند. از آنجا که احتمال می‌دهم جان همسرم در خطر باشد تصمیم گرفتم از پلیس برای نجات او کمک بگیرم.

        شروع تحقیقات

    با دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی، تحقیقات در این خصوص آغاز شد. نکته عجیب ماجرا این بود که آدم‌ربایان فقط با ارسال پیامک با همسرگروگان در ارتباط بودند و این نشان می‌داد فرد آشنایی پشت پرده ماجراست که نمی‌خواهد کسی صدایش را بشنود. پس از گذشت یک هفته از ماجرا، وقتی پلیس از مرد جوان خواست تا به بهانه پرداخت پول با گروگانگیران قرار بگذارد، زن جوان به خانه بازگشت و مدعی شد که توانسته از دست آدم‌ربایان فرار کند.

    موضوع مشکوک به‌نظر می‌رسید تا جایی که وقتی پلیس به تحقیق از زن جوان پرداخت، پی برد که آدم‌ربایی ساختگی بوده و او زمانی که پی برده شوهرش ماجرا را به پلیس خبر داده از ترسش به خانه برگشته است. این زن در بازجویی‌‌ها گفت: همسرم پولدار است اما هرچه از او می‌خواهم که برایم ماشین بخرد، زیربار نمی‌رود.

    از طرفی وقتی شنیدم دوستم خودروی موردعلاقه من یعنی یک لندکروزر خریده، تصمیم گرفتم نقشه‌ای بکشم که هم خودروی مورد علاقه‌ام را بخرم و هم میزان عشق و علاقه همسرم را نسبت به‌خودم بسنجم. اما وقتی پی بردم که او پلیس را وارد ماجرا کرده و پس از یک هفته هنوز پول را فراهم نکرده است، تصمیم گرفتم به خانه برگردم و به دروغ بگویم که از دست آدم‌ربایان فرار کرده‌ام.به گزارش همشهری با اظهارات این زن برای او قرار قانونی صادر شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی