عصر بازار

حرکت صعودی قیمت طلا و سکه در هفته ای که گذشت + جدول

عصر اعتبار- طلا و سکه طی هفته گذشته با افزایش اندک قیمت مواجه شد.

حرکت صعودی قیمت طلا و سکه در هفته ای که گذشت + جدول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، هر گرم طلای 18 عیار در بازار تهران هفته را با بهای صد و 13 هزار و 725تومان آغاز و در آخرین روز کاری هفته با بهای صدو 14هزار و400  تومان رسید.


    همچنین سکه طرح قدیم و جدید در اولین روز هفته به ترتیب با نرخ یک میلیون و 118 هزار تومان و یک میلیون و 116 هزار تومان معامله شد.

      
    این درحالیست که سکه طرح قدیم با قیمت یک میلیون و 121  هزار تومان  و طرح جدید با قیمت یک میلیون و  123هزارتومان هفته را به پایان رساندند.

    محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت نرخ طلا و سکه در بازار اظهار داشت: در چند روز گذشته بعد از سه روز ثبات قیمت در بازارهای جهانی، نرخ جهانی طلا 7 دلار افزایش یافت.


    وی افزود: در دو روز گذشته قیمت طلا با 5 هزار تومان افزایش به یک میلیون و120 هزارتومان در بازار رسید.

    کشتی آرای در خصوص وضعیت بازارجهانی در روزهای آتی گفت: وضعیت بازار تا دو روزآینده همچنان روبه صعود است و قیمت طلا و سکه دربازار داخلی مطابق با قیمت جهانی در حال نوسان است.

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص مقایسه وضعیت بازار طلا و سکه در مقایسه با هفته گذشته بیان کرد: نرخ سکه در مقایسه با هفته گذشته 5 هزار تومان و طلا 1.110 دلار افزایش داشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی