عصر بازار

مشاور مدیرعامل بانک :

هماهنگی بوجود آمده بین مردم ، مجلس و دولت نوید بخش روزهای خوبی است

عصر اعتبار- علی طوسی گفت : ما دوران سختی را دراقتصاد کشور و نظام بانکی پشت سرگذاشتیم و بانک ها با مشکلات زیادی گریبان گیر بوده اند ولی هم اکنون هماهنگی که بین مردم ، نمایندگان مجلس و دولت وجود دارد نوید بخش روزهای خوب است .

هماهنگی بوجود آمده بین مردم ، مجلس و دولت نوید بخش روزهای خوبی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مشاور و نماینده مدیرعامل بانک قوامین که در مراسم تکریم و معارفه مدیریت این بانک در خراسان شمالی سخن می گفت؛ یادآور شد : همه ما در یک بنگاه پولی و اقتصادی و ساختاری منسجم و در قالب فعالیت های بانکی در حال ارائه ی خدمات مورد نیاز مشتریانمان هستیم و در این مسیر قطعا مشکلات و کمبودهایی هم هست .
    وی افزود : هدف همه ما این است که با در نظر گرفتن منافع ذینفعانمان که همان سهامداران ، سپرده گزارن والبته همکاران عزیزمان در داخل مجموعه هستند درتداوم موجودیت این سازمان با رعایت چهارچوب های مصوب شبکه بانکی کشور به عنوان یک سازمان قانونمند تلاش کنیم .
    برپایه همین گزارش در این مراسم غلام عباس جامی مدیر اسبق بانک در خراسان شمالی با ارائه ی گزارشی از عملکرد شعب بانک قوامین خاطر نشان کرد : شعب این بانک در استان خراسان شمالی از ابتدای سال تا کنون 500 فقره تسهیلات به مبلغ 60 میلیارد ریال پرداخت کرده اند که از این میزان 61 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج صد میلیون ریالی بوده است .
    وی افزود : بانک قوامین در حال حاضر به لحاظ منابع یکی از 5 بانک اول در سطح استان می باشد .
    این گزارش حاکیست در پایان این مراسم ضمن قدردانی و تجلیل از زحمات غلام عباس جامی ، سعید عابدی پور به عنوان مدیر جدید شعب استان خراسان شمالی معرفی شد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی