عصر بازار

با حضور رئیس هیات مدیره صورت پذیرفت«مشروح»

برگزاری گردهمایی کارکنان بانک ایران زمین استان مازندران

عصر اعتبار- همایش روسای شعب استان مازندران و سمنان در راستای انتقال نقطه نظرات مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره بانک با حضور علی آعبدالله ریاست هیئت مدیره در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.

برگزاری گردهمایی کارکنان بانک ایران زمین استان مازندران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای جلسه سلیم بهرامی مدیریت شعب استان ضمن خیر مقدم و ابراز خشنودی از حضور ریاست هیئت مدیره بانک در استان و معرفی همکاران شعب مازندران و سمنان، عملکرد استان مازندران را برای مدعوین جلسه تشریح کرد.
    در ادامه علی آعبداله ریاست هیات مدیره ضمن توضیحاتی درخصوص وضعیت کنونی بانک و جایگاه آن با سایر رقبا در سه بعد فرا سازمانی، بعد داخلی و خارجی و انسجام در بین مدیران ارشد بانک ارائه کرد و خواستار انتقال این اتحاد و همدلی به سایر همکاران شد.
    آعبداله در ادامه اظهار داشت: هرچه بیشتر نگاه روسای شعب از برداشت یک رویداد به هم نزدیک تر باشد بانک پویاتر و سریع تر می تواند به دنبال یک هدف برود وگرنه مدیریت آن جزیره ای می شود و کار سخت می شود.
    وی با بیان این که برای این کار در ابتدا نگاه مشتری خیلی اهمیت دارد، بیان کرد: باید دقت کنیم در نگاه اول مشتری کجا هستیم و درگام دوم محیط و آدم ها هستند که تاثیر گذارند. باید دید تاثیرگذاری آن ها چگونه است ؟در گام سوم رفتار آدم ها و نوع برخورد با مشتریان است باید برخورد ها در بانک درست شود و گام چهارم باید بررسی شود که چه چیزی برای عرضه به مشتریان داریم.
    عبداله افزود: اگر در سه مرحله اول پیروز باشیم، توانسته ایم اصل مشتری مداری را حفظ کنیم. که کلید سه گام اول در دست پرسنل وگام چهارم در دست هیئت مدیره است.
    در ادامه همایش سلیم بهرامی خواستار برنامه ریزی و تلاش مضاعف همکاران شد و بیان کرد: با این اقدام می توانیم به اهداف تعیین شده بانک در سال جاری برسیم.
    وی در ادامه گفت:  مدیریت مشارکتی و استفاده از نقطه نظرات همکاران جوان باید در اولویت اول قرار گیرد. 
    سلیم بهرامی ادامه داد: با تلاش و ایجاد حس همبستگی انسجام و تلاش جهت تقویت حس مسئولیت پذیری و رعایت مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع بمنظور ارتقاع سطح رضایتمندی مشتریان و همچنین توجه خاص به موضوع مهم بازاریابی بعنوان عوامل مهم و تاثیر گذار و استفاده بهینه و مطلوب از ظرفیت بانکداری الکترونیک بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.
    وی درخصوص وصول مطالبات معوق شعب گفت: از آنجا که امروزه مطالبات غیر جاری یکی از چالش های مهم سیستم بانکی بوده که سود آوری بانکی را شدیداً تحت تاثیر قرار داده و این پدیده ضمن کاهش قدرت و توان تسهیلات دهی بانکی حجم زیادی از منابع را نیز در معرض آسیب جدی قرار می دهد بر این اساس موضوع وصول مطالبات معوق یکی از وظایف مهم محسوب می گردد و وصول مطالبات می بایستی در برنامه کاری کلیه واحد ها قرار گیرد تلاش و همت همه همکاران جهت وصول نقدی مطالبات غیر جاری همواره مد نظر قرار گیرد و در فرآیند وصول مطالبات بدواً از طریق مذاکره مماشات و مساعدت امهال ( وفق ضوابط و دستور العمها صادره) و در صورت عدم نتیجه مذاکرات مدیونین استفاده از ظرفیتهای قانونی در دستور کار قرار گیرد.
    وی گفت: به منظور پیشگیری از ایجاد مطالبات جدید رعایت کامل ضوابط و مقررات هنگام اعطای تسهیلات خصوصاً اخذ مستندات قانونی و انجام استعلامات مورد لزوم اطمینان از اصالت مدارک اخذ شده و اخذ وثایق مطمئن و معتبر ( ترجیحاً انواع سپرده، غیر منقول ارزنده شهری سهل البیع، مفروز) مورد توجه همکاران قرار گیرد در ادامه هر یک از روسای شعب نظرات خود را عنوان کرده اند برخی از آنان توسط سلیم بهرامی پاسخ و مواردی یادداشت تا پیگیری لازم بعمل آید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی